Teller plaatsen
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Teller plaatsen
Kan ik op mijn forum een teller plaatsen.
En zoja hoe doe ik dit
TNX
En zoja hoe doe ik dit
TNX
Re: Teller plaatsen
Hoe bedoel je een teller, zoals webstats bedoel je eingelijk?path1963 schreef:Kan ik op mijn forum een teller plaatsen.
En zoja hoe doe ik dit
TNX
Zo ja die kun je toevoegen in templates/xx/overall_footer.tpl (als je het onderaan wilt plaatsen)
Of helemaal bovenaan: templates/xx/overall_header.tpl
Of ergens in de index zelf : templates/xx/index_body.tpl
Die bestanden kun je openen in Wordpad, en voeg je in de gewenste plaats de tellercode toe.
Succes ermee

Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
Nee je moet via je ftp server (Waar alle bestanden opstaan) gaan
En even de bestenden template/xx/... uploaden naar je computer,
En vervolgens de html code inzetten waar de teller moet komen.
Dus die bestanden kun je gewoon openen met wordpad en die html code dan toevoegen
Ik neem aan dat je beschikt over ftp toegang (en geen gratis opzet forum hebt waar ze massa aanvragen verwerken daarvoor?)
En even de bestenden template/xx/... uploaden naar je computer,
En vervolgens de html code inzetten waar de teller moet komen.
Dus die bestanden kun je gewoon openen met wordpad en die html code dan toevoegen

Ik neem aan dat je beschikt over ftp toegang (en geen gratis opzet forum hebt waar ze massa aanvragen verwerken daarvoor?)
Dat maakt niks uit elk domein heeft toegang tot ftp,path1963 schreef:Ik denk dat ik geen ftp toegang heb omdat op mijn site het forum toegankelijk is via de http van het forum zelf.
Anders kon niemand bestanden eropzetten he

Wat is je link van je forum dan?
Helaas je bent gehost door http://www.takeforum.com/
En daarbij heb je geen ftp toegang dus je kan helaas geen teller plaatsen.
Omwille dat je geen toegang hebt tot je ftp jammer maar helaas
Met een eigen domein gaat dat wel, maar niet met een gratis host die massa aanvragen verwerken
En daarbij heb je geen ftp toegang dus je kan helaas geen teller plaatsen.
Omwille dat je geen toegang hebt tot je ftp jammer maar helaas

Met een eigen domein gaat dat wel, maar niet met een gratis host die massa aanvragen verwerken