mods
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

template+hide
ik denk wel dat je iets van hide zou kennen voor een verborgen bericht te maken en dat template heb ik al gedownload en in de templatemap in ftp gezet maar ik kan die niet moderen daarmee vraag ik hulp
Ik begrijp er nog steeds weinig van mijn taalgebruik is slecht maar het jouwe heeft er ook wel een deuntje van mee. Nu volgens ik begrijp heb je hide mod geïnstalleerd. Wat je dus moet modificeren lijkt me :
- bbcode.tpl (hier staat de werking ervan)
- posting_body.tpl (het moeilijkste)
maar het makkelijkste is steeds de mod opzoeken en de template modificaties nog eens te doen.
- bbcode.tpl (hier staat de werking ervan)
- posting_body.tpl (het moeilijkste)
maar het makkelijkste is steeds de mod opzoeken en de template modificaties nog eens te doen.
template + mods
maar het is de eerste keer dat ik een eigenforum heb maar moderen en template perfect plaatsen heb ik nog nooit gedaan
Dan moet je gewoon zoeken welke mods je op je forum hebt,
En zoals Svennson al aangaf de template bewerkingen, die jij kan vinden in de mod install.
Zie kennisbank link die eerder is gepost.
En alles uitvoeren op jou template die nu standaard staat.
Dat is het eigenlijk
En zoals Svennson al aangaf de template bewerkingen, die jij kan vinden in de mod install.
Zie kennisbank link die eerder is gepost.
En alles uitvoeren op jou template die nu standaard staat.
Dat is het eigenlijk

Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
template +hide
Kan jij via msn mijn template goed zetten aub. Ik heb galss2blue template naar mijn FTP upgeload maar ik kan geen mods toevoegen.
hide +template
kan me echt niemand helpen voor dat op punt te krijgen alsjeblief ik heb een forum maar wil het template veranderen ik heb al een nieuw template gedownd en heb dat in ftp naar de map template geupt maar van dat moderen ken ik niks ik heb dat nooit gedaan en mijn hide zou ook op punt gezet moeten worden zodat de leden eerst een bedankje moeten plaatsen voordat ze het verborgen bericht kunnen zien wie bied me hulp en zou dat met instructies op msn willen doen mij stapsgewijs dat in orde laten brengen sorry voor de 20ste vraag maar ik raak er niet uit ik dank de persoon die er zijn tijd van wil maken alvast bedankt
:thumb:
:thumb:
Wij kunnen het niet beter uitleggen dan dat de kennisbank doet.
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
idd , http://www.phpbb.nl/kb.php?mode=article&k=24 deze link even duidelijk lezen.