hmm forum werkt maar kan hulp gebruiken bij het maken header
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
hmm forum werkt maar kan hulp gebruiken bij het maken header
we hebben het forum eindelijk draaiend gekregen, maar ik wilde graag de header veranderen, ik wil onze eigen header boven het forum hebben zoals deze is te zien op http://www.makemeover.org zodat het wat meer van "ons" is.
ik probeer ook al dagen zoniet weken pink er op te zetten ipv subsilver. ook dat lukt me niet zo best.. wie kan en wil ons helpen?
ik probeer ook al dagen zoniet weken pink er op te zetten ipv subsilver. ook dat lukt me niet zo best.. wie kan en wil ons helpen?
-
Re: hmm forum werkt maar kan hulp gebruiken bij het maken he
Erg simpel eigenlijkmakemeover schreef:we hebben het forum eindelijk draaiend gekregen, maar ik wilde graag de header veranderen, ik wil onze eigen header boven het forum hebben zoals deze is te zien op http://www.makemeover.org zodat het wat meer van "ons" is.

Als je de header wilt hebben, ga dan naar templates/{jouw template}/overal_header.tpl en dan zoeken naar "phpBB.gif", dit veranderen in directory en naam van jouw plaatje en klaar!
Je zult waarschijnlijk wel de "height" en "width" een beetje moeten veranderen, maar lukt wel denk ik...?
Als je een andere template wilt, ga dan naar administratiepaneel toe en naar "stylen", "add style" of in het nederlands voeg een stijl toe (je moet hem wel al geupload hebben in templates directory.... het moet er dus zo uit zien "templates/pink/overal_header.tpl" etc etc)
Dan "verander style" in pink en zet "style default" op pink and done!
Misschien moet je het ook nog in je "editprofile" instellen...
Succes!
-
Ik heb de file gedownload, maar kan het niet uitpakken
Ik heb het bestand gedownload maar wanneer ik het uitpak krijg ik een melding fout in archief bestand. en krijg het niet goed uitgepakt.
En als ik het plaatje verander word alleen maar het log veranderd, ik wil het graag over de gehele breedte van het forum hebben,,. dat kan wel ik heb diverse fora gezien met een geheel eigen layout.
Ik wil het zo graag helemaal naar onze smaak hebben.. maar dat schijnt nogal moeilijk te zien.. (voor ons dan hahah)
En als ik het plaatje verander word alleen maar het log veranderd, ik wil het graag over de gehele breedte van het forum hebben,,. dat kan wel ik heb diverse fora gezien met een geheel eigen layout.
Ik wil het zo graag helemaal naar onze smaak hebben.. maar dat schijnt nogal moeilijk te zien.. (voor ons dan hahah)
-
wie kan mij een uitgepakte fiapplepink.zip sturen
Wie kan mij het uitgepakte fiapplepink.zip sturen via de mail, Ik krijg het gewoonweg niet uitgepakt, en ja ik heb winzip 10 en winrar, maar krijg de melding beschadigde betanden oid..
al 100x gedownload maar lukt niet, svp wel de NL versie..
al 100x gedownload maar lukt niet, svp wel de NL versie..
-
al gedaan maar lukt niet?
en direkt openen ipv downloaden gaat ook niet. kan iemand het uitgepakte naar mij mailen ??? please?
-
inmiddels gelukt hoor, toch nog 1 vraag
Alles is gelukt,, echter nog 1 vraag, ik wilde graag de kleuren veranderen,, maar als ik wat verander gebeurt er helemaal niet ? kleuren blijven gelijk., hee, gaat niet zoals ik wil
-
in het panel bedoelje?
in het panel bedoel je waar ik van alles in kan stellen ? dat heb ik gedaan, maar moet ik dan nog wat anders veranderen ?
- Bas
- Contacteer:
Bij FI-stijlen, zoals FI Apple Pink ook, zitten alle kleiren in het CSS-bestand met dezelfde naam als de style-map. Zoals dus fiapplepink.css. 

.Bas Hosting, gratis hosting met FTP, PHP en MySQL | viennaCMS, simpel flexibel open source CMS
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
-
Ik begrijp er geen snars van hahah,,
Ik begrijp er geen snars van, welk bestand moet ik hebben en waar vind ik dit, en kan ik zulks met een kladblok bewerken of met frontpage.
hellup
hellup
Gaat niet altijd in ACP.Stephen schreef:Dit gaat ook in je ACP denk ik bij colors, moet je maar proberen bij elke zowat, en dan kan je zien wat er veranderd, maar een tip:
Schrijf eerst alle kleuren van die template even op een papiertje, moest het verkeerd zijn en wou je dat laten staan![]()
Suc6 :thumb:
Ga na je ftp,.
zoek de map templates/je template/xxxx.css
en ga daar eens aan de slag
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
Ow, ik dacht wel, sorry hiervoorlifeguard schreef:Gaat niet altijd in ACP.Stephen schreef:Dit gaat ook in je ACP denk ik bij colors, moet je maar proberen bij elke zowat, en dan kan je zien wat er veranderd, maar een tip:
Schrijf eerst alle kleuren van die template even op een papiertje, moest het verkeerd zijn en wou je dat laten staan![]()
Suc6 :thumb:
Ga na je ftp,.
zoek de map templates/je template/xxxx.css
en ga daar eens aan de slag

Greetz