Hoe mod installeren.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Hoe mod installeren.
MOD Installeren.
Mischien gekke vraag, maar hoe installeer ik de mod op mijn forum.
gewoon uploaden en update uitvoeren als altijd ?
MVG
Bas
Mischien gekke vraag, maar hoe installeer ik de mod op mijn forum.
gewoon uploaden en update uitvoeren als altijd ?
MVG
Bas
- Lady Elensar
Geeft niet dat ligt ongetwijfeld aan mij. :happy bday:
Ik heb er vandaag heel de dag op gezeten en het lukt me gewoon niet. Waarschijnlijk weet ik niet goed hoe ik de aangepaste php goed opsla voor de upload. In mijn window staat bv bij de index.php een explorer icoontje. Als ik de php aanpas dan doe ik dat in wordpad maar de vraag is dan waarschijnlkijk hoe sla ik hem juist op.
Ik had er vanmiddag echt lol in omdat alles goed aangepast was maar waarschijnlijk heb ik het dus niet goed opgeslagen.
Tips ?
Ik heb er vandaag heel de dag op gezeten en het lukt me gewoon niet. Waarschijnlijk weet ik niet goed hoe ik de aangepaste php goed opsla voor de upload. In mijn window staat bv bij de index.php een explorer icoontje. Als ik de php aanpas dan doe ik dat in wordpad maar de vraag is dan waarschijnlkijk hoe sla ik hem juist op.
Ik had er vanmiddag echt lol in omdat alles goed aangepast was maar waarschijnlijk heb ik het dus niet goed opgeslagen.
Tips ?
- Lady Elensar
Als ik jou was zou ik je bestanden niet wijzigen met Wordpad. Waarom niet? Nou, wanneer je ze opslaat, bijvoorbeeld met de naam index.php, komt het bestand uiteindelijk index.php.rtf te heten. Alle documenten die je opslaat met Wordpad zijn een .rtf bestand. Dit moet je niet hebben natuurlijk.
Dan kun je beter je bestanden wijzigen met Kladblok. Als je dan je bestand op wilt slaan, klik je eerst gewoon op 'opslaan als...' en dan klik je bij 'opslaan als type' onderaan in het schermpje op 'alle bestanden'. Zo kun je je index.php gewoon opslaan als index.php. En dan wordt het ook geen index.php.rtf of index.php.txt.
Is het zo duidelijk?
-edit- Maar je bestanden staan nu als het goed is nog wel op de computer (zolang je ze niet verwijderd hebt) dus je kunt ze dan gewoon weer opnieuw openen en opslaan op de manier zoals ik je gezegd heb.
Je denkt er volgensmij iets te moeilijk over na
Dan kun je beter je bestanden wijzigen met Kladblok. Als je dan je bestand op wilt slaan, klik je eerst gewoon op 'opslaan als...' en dan klik je bij 'opslaan als type' onderaan in het schermpje op 'alle bestanden'. Zo kun je je index.php gewoon opslaan als index.php. En dan wordt het ook geen index.php.rtf of index.php.txt.
Is het zo duidelijk?

-edit- Maar je bestanden staan nu als het goed is nog wel op de computer (zolang je ze niet verwijderd hebt) dus je kunt ze dan gewoon weer opnieuw openen en opslaan op de manier zoals ik je gezegd heb.
Je denkt er volgensmij iets te moeilijk over na