Layout van subforums is veranderd

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Kielse Rat

Layout van subforums is veranderd

Bericht door Kielse Rat » 10 jun 2006, 11:16

Op http://www.volbakorfbal.be/forum/ kan je zien dat er iets mis is met de layout.

Als je naar beneden scrolt zie je de categorie 'Allerlei' en die afbeelding kan hij vreemd genoeg niet weergeven.
Als je erop klikt krijg je de subcategroieën en die van sport kan hij ook niet weergeven.

Blijkbaar kan hij de afbeeldingen van categorieën zonder subfora wel weergeven en afbeeldingen met subfora niet, als je begrijpt wat ik bedoel.

Ik vind het zeer vreemd want het heeft altijd mooi gewerkt, totdat ik de Uploadpic hack heb toegevoegd. Ik heb die er al af gehaald maar blijft hetzelfde probleem hebben.

Raimon
Contacteer:

Bericht door Raimon » 10 jun 2006, 19:20

Heb je iets veranderd dan in de Index.php, of index_body.tpl met betrekking tot de images van Subforums ?
Of laat ik het zo stellen, wat moest je aanpassen met betrekking tot de geinstalleerde mod!

Kielse Rat

Bericht door Kielse Rat » 11 jun 2006, 07:55

Ik heb de index_body van Subred vergeleken met die van Subsilver en ik vond niets anders ofzo want bij SubSilver werkt het gewoon wel allemaal.

Als ik met mijn rechtermuisklik om die afbeelding klik, die niet weergegeven kan worden, krijg ik dit:

Breedte: 46 px
Hoogte 25px

Kielse Rat

Bericht door Kielse Rat » 23 jun 2006, 09:28

Omhoog.

Bij sulbsilver werkt die wel, bij subRed niet.

De index_body.tpl, index_box.tpl is bij beide templates hetzelfde :?

ElbertF
Contacteer:

Bericht door ElbertF » 23 jun 2006, 09:33

Waarschijnlijk staat het adres van de subforum afbeelding niet in het configuratie bestand (voor afbeeldingen) van je template.

Gesloten