Ey allemaal!
Ik kwam dit tegen via wat zoeken en vind het idee wel erg goed!
http://forum.flabber.nl/viewkweauts.php
Maar weten jullie hoe dit gemaakt is? Is dit met behulp van een hack gedaan? Want dit is niet te implementeren mbv een standaard functie van phpBB lijkt me...
Het concept is dat moderators "quotes" kunnen verzamelen op 1 pagina of topic, en bij het maken van een goede/scherpe opmerking, krijgt iemand een qoutepunt erbij...
In ieder geval ik zou het wel als mod willen hebben, of zelf willen maken, maar heb wel een begin nodig... Weet iemand de mod of een mod die erop lijkt?
Alvast bedankt!
Quote/ kweaut punten
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
Wanneer een gebruiker een gedenkwaardige post heeft geschreven, hetzij humoristisch, historisch, serieus of anderszins, wordt deze post mogelijk door de moderators aangewezen als “kweaut”. Dit betekent dat die post voor altijd opgeslagen zal worden in het kweautsysteem. Tevens zal er een kweautpunt toegewezen worden aan de user die de post heeft geschreven.
Een kweaut kan uit meerdere posts bestaan. Dit is het geval wanneer meerdere posts hebben bijgedragen aan de kracht van de kweaut als geheel. Iedereen die eraan mee heeft gewerkt, krijgt één kweautpunt. Ook als een gebruiker in die specifieke kweautrij meerdere posts heeft gemaakt.
-