EZ portal
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

EZ portal
ok ik zit dus op de forum te kijken van ezportal
maar echt begrijpen doe ik het niet
hoe moet ik nu een poll maken bijv of een nieuw block met nieuws ofzo?
ik heb in portal.pbp al beetje verandert maar das alleen simpel de text
maar ik wil meer toevoegen zoals een paar pols zo nu en dan en dan onder welcome zeg maar nieuws over de board ofzo??
wie kan mij een beetje wegwijzmaken met ezportal?
maar echt begrijpen doe ik het niet
hoe moet ik nu een poll maken bijv of een nieuw block met nieuws ofzo?
ik heb in portal.pbp al beetje verandert maar das alleen simpel de text
maar ik wil meer toevoegen zoals een paar pols zo nu en dan en dan onder welcome zeg maar nieuws over de board ofzo??
wie kan mij een beetje wegwijzmaken met ezportal?
om dingen te wijzigen in EzPortal zul je te werk moeten gaan in portal_body.tpl
hier is echter wel HTML kennis voor nodig !!
Kijk gewoon hoe alles in portal_body.tpl in elkaar steekt en dan zul je snel genoeg ook snappen hoe je alles kunt doen
Voor een poll op de portal zit er al standaard een blok in.. hiervoor hoef je enkel in portal.php het forumnummer/categorienummer in te vullen waaruit hij de polls moet halen
hier is echter wel HTML kennis voor nodig !!

Kijk gewoon hoe alles in portal_body.tpl in elkaar steekt en dan zul je snel genoeg ook snappen hoe je alles kunt doen

Voor een poll op de portal zit er al standaard een blok in.. hiervoor hoef je enkel in portal.php het forumnummer/categorienummer in te vullen waaruit hij de polls moet halen

-
Probeer eens te zoeken naar "{L_STATISTICS}" en kopieer alles van table naar table (Een blok loopt van "<table>" naar "</table>")AngelMike schreef:nou die polls heeft iemand nu voor me uit gelecht.
maar als ik nu een extra blok er bij wil doen aan de zijkanten zeg maar dan is heel die portal door elkaar gegooit ene keer zat alleblokken aan de rechter kant en logo aan linker kant dat zoort dingen
Dit ergens anders plakken en je hebt statistiek blok verdubbeld...
Je moet er gewoon een beetje mee rommelen...
http://www.phpBBhacks.com heeft hele goede ezportal blocks, en bij het installatiepaket van ezportal zitten ook al paar files die je kan gebruiken om blocks te adden... installeer deze, en je begrijpt daarna wel wat het allemaal betekent... het is niet zo moeilijk!