Easy Mod kwijt na sucsesvolle installatie!
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
Easy Mod kwijt na sucsesvolle installatie!
Hoi,
Gister heb ik met sucses easymod geinstalleert en heb de mods toevoeg mogelijkheid kunnen bewonderen in mijn forum beheer mogelijkheden.
Maar vandaag keek ik er weer op en wilde ik eigenlijk een mod installeren staat er helemaal niks meer van mod's toevoegen e.d. in!!
Hoe zou dat kunnen?
Moet ik easy mod elke keer installeren als ik een mod wil toevoegen?
gr. Richard
Gister heb ik met sucses easymod geinstalleert en heb de mods toevoeg mogelijkheid kunnen bewonderen in mijn forum beheer mogelijkheden.
Maar vandaag keek ik er weer op en wilde ik eigenlijk een mod installeren staat er helemaal niks meer van mod's toevoegen e.d. in!!
Hoe zou dat kunnen?
Moet ik easy mod elke keer installeren als ik een mod wil toevoegen?
gr. Richard
-
Hoi,
Heb net het full album pack geupload, maar hij geeft na de process knop te hebben ingedrukt dit weer:
COPY FAILED: The target file to be copied [./mods/full_album_pack_1_2_1/phpbb_root/*.php] could not be found.
MOD script line #373
Wat betekent dit? Ik heb de gehele album pack geunzipt in phpBB2/admin/mods, dus zou dan toch alles goed moeten zijn?
Voor dat ik de process knop indruk staat er onder EMC wel nee, betekent dit niet compatible?
gr. Richard
Heb net het full album pack geupload, maar hij geeft na de process knop te hebben ingedrukt dit weer:
COPY FAILED: The target file to be copied [./mods/full_album_pack_1_2_1/phpbb_root/*.php] could not be found.
MOD script line #373
Wat betekent dit? Ik heb de gehele album pack geunzipt in phpBB2/admin/mods, dus zou dan toch alles goed moeten zijn?
Voor dat ik de process knop indruk staat er onder EMC wel nee, betekent dit niet compatible?
gr. Richard
-
-
Krijg nu deze text te zien op de plek waar normaal de beheerbalk is!
Warning: main(./../language/lang_dutch/lang_album_main.php): failed to open stream: No such file or directory in /var/www/html/forum/phpBB2/admin/admin_album_config_clown.php on line 20
Hoe kan ik dit nou backuppen als er geen beheertaken meer links staan?
gr. Richard
Warning: main(./../language/lang_dutch/lang_album_main.php): failed to open stream: No such file or directory in /var/www/html/forum/phpBB2/admin/admin_album_config_clown.php on line 20
Hoe kan ik dit nou backuppen als er geen beheertaken meer links staan?
gr. Richard
-
Krijg nog steeds dezelfde foutmelding op de plek waar de beheerindex moet staan op het forum.
Warning: main(./../language/lang_dutch/lang_album_main.php): failed to open stream: No such file or directory in /var/www/html/forum/phpBB2/admin/admin_album_config_clown.php
Heb de lang_dutch en engels in alle language-mappen gecopy'd in alle phpBB2 bestanden.
Wat heb ik nu nog steeds niet goed staan?
Heb de phpBBroot van het full album pach gecopy'd naar de gewone phpBB2 map, hij vroeg toen wel of ie alle bestanden wou overschrijven en dat heb ik gedaan.
Wat een frustratie als je als leek ziets probeert te realiseren......
gr. Richard
Warning: main(./../language/lang_dutch/lang_album_main.php): failed to open stream: No such file or directory in /var/www/html/forum/phpBB2/admin/admin_album_config_clown.php
Heb de lang_dutch en engels in alle language-mappen gecopy'd in alle phpBB2 bestanden.
Wat heb ik nu nog steeds niet goed staan?
Heb de phpBBroot van het full album pach gecopy'd naar de gewone phpBB2 map, hij vroeg toen wel of ie alle bestanden wou overschrijven en dat heb ik gedaan.
Wat een frustratie als je als leek ziets probeert te realiseren......

gr. Richard
-
Heb nu na vele pogingen het gehele forum verwijderd en opnieuw geinstallereerd.
Nu probeer ik de easymod weer te installeren kom ik niet verder als dit:
Installatie van EasyMOD beta (0.3.0)
Stap 1 (Verzamelen van gegevens): Welkom bij de EasyMOD installatie. EasyMOD begeleid je stap voor stap. Als eerste willen we wat over jouw server weten.
Simpele Mode :: Geavanceerde Mode
Installatie Info
Selecteer taal :: DutchEnglish
Database type :: mysql
phpBB versie :: 2.0.20
EasyMOD Versie :: 0.3.0
EM status :: Nieuwe Installatie
Voor ondersteuning, bezoek EasyMOD Central over Area51.
Server Stijl
Over jouw server
Welke omschrijving past het best bij jou phpBB server:
Ik heb FTP toegang tot mijn phpBB bestanden op de server.
Dit is een Windows server en Ik hoef mij geen zorgen te maken bestandstoegang.
Ik heb geen FTP toegang. Laat EasyMOD een suggestie geven AUB!
Als ik op verder klik moet ik weer mijn gebruikersnaam en wachtwoord invullen waarnaar ik weer op hetzelfde veld uit kom!
Ik weet niet of dit aan de CHmod instellingen ligt? Wij publiceren met frontpage en niet met ftp. De vorige keer dat ik easymod installeerde had ie er echter geen problemen mee en heb ik ook geen CHmod veranderd.
Hoe zou ik dit kunnen verhelpen?
gr. Richard
Laat Foutposporings-info zien[/url]
Nu probeer ik de easymod weer te installeren kom ik niet verder als dit:
Installatie van EasyMOD beta (0.3.0)
Stap 1 (Verzamelen van gegevens): Welkom bij de EasyMOD installatie. EasyMOD begeleid je stap voor stap. Als eerste willen we wat over jouw server weten.
Simpele Mode :: Geavanceerde Mode
Installatie Info
Selecteer taal :: DutchEnglish
Database type :: mysql
phpBB versie :: 2.0.20
EasyMOD Versie :: 0.3.0
EM status :: Nieuwe Installatie
Voor ondersteuning, bezoek EasyMOD Central over Area51.
Server Stijl
Over jouw server
Welke omschrijving past het best bij jou phpBB server:
Ik heb FTP toegang tot mijn phpBB bestanden op de server.
Dit is een Windows server en Ik hoef mij geen zorgen te maken bestandstoegang.
Ik heb geen FTP toegang. Laat EasyMOD een suggestie geven AUB!
Als ik op verder klik moet ik weer mijn gebruikersnaam en wachtwoord invullen waarnaar ik weer op hetzelfde veld uit kom!
Ik weet niet of dit aan de CHmod instellingen ligt? Wij publiceren met frontpage en niet met ftp. De vorige keer dat ik easymod installeerde had ie er echter geen problemen mee en heb ik ook geen CHmod veranderd.
Hoe zou ik dit kunnen verhelpen?
gr. Richard
Laat Foutposporings-info zien[/url]