Muziek in topic...
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Muziek in topic...
Is het ook mogelijk, dat ik muziek in een topic kan afspelen?
dan bedoel ik niet 1 liedje, maar dat ik bijvoorbeeld in mijn computer aan kan klikken of een lijst selecteren dat dat dan in die topic word afgespeeld?
dan bedoel ik niet 1 liedje, maar dat ik bijvoorbeeld in mijn computer aan kan klikken of een lijst selecteren dat dat dan in die topic word afgespeeld?
gr. riko 

Misschien door gebruik van een van de drie: Quicktime bbcode, Windowsmedia bbcode of Real bbcode. Alle drie te vinden in de filters/bbcode sectie van http://www.phpbbhacks.com
... Maar ik modereer (nog) niet.
Nu heb ik de Real bbcode geinstaleerd, maar nu zie ik niks?Bee schreef:Misschien door gebruik van een van de drie: Quicktime bbcode, Windowsmedia bbcode of Real bbcode. Alle drie te vinden in de filters/bbcode sectie van http://www.phpbbhacks.com
moet ik nu nog iets doen? moet ik een programma op mijn computer hebben? of moet ik code's in de bestemde topic plaatsen...?
gr. riko 

ik heb nu boven aan (bij die knoppen in een nieuw onderwerp waar je aan kunt klikken om bijv. de tekst dikgedrukt te krijgen enzo...) heb ik nu een knop staan voor [real][/real]
dit heb ik geprobeerd, het werkte dan niet, maar er kwam zo'n videodingetje?
ik zoek iets waarmee ik muziek, zeg maar zoals de radio, dat ie in een topic zit, waar de muziek gewoon doorspeelt, ondanks je de topic verlaat,
niet een muziekje waarmee je als je een keer in de topic komt, dat hij weer opnieuw begint, en steeds weer... is dit dat?
dit heb ik geprobeerd, het werkte dan niet, maar er kwam zo'n videodingetje?
ik zoek iets waarmee ik muziek, zeg maar zoals de radio, dat ie in een topic zit, waar de muziek gewoon doorspeelt, ondanks je de topic verlaat,
niet een muziekje waarmee je als je een keer in de topic komt, dat hij weer opnieuw begint, en steeds weer... is dit dat?

gr. riko 

-
- Contacteer:
Ik heb dus de MOD Windowsmedia bbcode aka Vide BBCode geïnstalleerd.
Video's afspelen werkt prima!
Maar ik wil ook zoiets hebben voor muziek.
[video]hiereenliedje.mp3[/video] werkt wel, maar dan krijg ik ook een videoscherm van 300x300 erbij, wat uiteraard gewoon zwart blijft, omdat er geen video is.
Bij muziek wil ik graag alleen zo'n balkje van windows media player, zonder scherm dus.
Maar tegelijkertijd wil ik ook dat scherm wel houden bij video's, anders heeft dat weinig zin.
Real BBcode en Quicktime BBcode gebruik ik liever niet, aangezien niet iedereen dat gebruikt.
Iemand een idee
:thumb:
[video]hiereenliedje.mp3[/video] werkt wel, maar dan krijg ik ook een videoscherm van 300x300 erbij, wat uiteraard gewoon zwart blijft, omdat er geen video is.
Bij muziek wil ik graag alleen zo'n balkje van windows media player, zonder scherm dus.
Maar tegelijkertijd wil ik ook dat scherm wel houden bij video's, anders heeft dat weinig zin.
Real BBcode en Quicktime BBcode gebruik ik liever niet, aangezien niet iedereen dat gebruikt.
Iemand een idee
Eh ik weet dat er een mod is dat je dit krijgt: [flash=X,X]hierdeulr.mp3[/flash]Makavelibrox schreef:Ik heb dus de MOD Windowsmedia bbcode aka Vide BBCode geïnstalleerd.
Iemand een idee
Die werkt dus met afmetingen. Misschien als je zelf een beetje aan het bouwen gaat dat het je lukt.
-
- Contacteer:
Ik heb deze MOD gevonden en geïnstalleerd.
1 probleempje: ik moet iets aanpassen, maar is niet te vinden in die file:
hier staat dat stukje van de install.
Ik heb dat dus overgeslagen en nu gebeurd er niets als ik bijv. op B of i druk.
(in plaats van dat er en [b/] verschijnt)
Iemand een idee? :thumb:
1 probleempje: ik moet iets aanpassen, maar is niet te vinden in die file:
hier staat dat stukje van de install.
Ik heb dat dus overgeslagen en nu gebeurd er niets als ik bijv. op B of i druk.
(in plaats van dat er en [b/] verschijnt)
Iemand een idee? :thumb:
-
- Contacteer: