Zoals sommige van jullie misschien wel weten, heeft phpBB2mods.com een 'Badwordlist' uitgebracht. Dit is een lijst, met daarop een soort kant-en-klaar lijstje met scheldwoorden, die je kunt censoreren via de Word Censor functie van je phpBB forum.
In deze lijst, staan maar een aantal Nederlandse woorden, en dat zijn ook de bekendsten. (Denk maar aan een aantal ziektes en geslachtsdelen..)
Mijn idee was om hier ook een Nederlandse versie voor te maken. Dat wil zeggen, wat meer Nederlandse woorden toe voegen. Zodra hij af is -zodra er geen nieuwe meldingen komen van nieuwe woorden-, kunnen we hem zowiezo ook aan phpBB2mods.com geven, zodat ze die zelf aan kunnen passen, maar ook de Nederlandse gebruikers (phpBB.nl) heeft er dan wat meer aan.
Dit hebben we tot nu toe:

Dat is inclusief de al bestaande lijst van phpBB2MODs.com.
Je kunt je woorden erbij zetten, door een PM naar mij te sturen, of om in dit topic te antwoorden, maar dan loop je wel het risico dat het woord al gecensoreerd is, en dus niet zichtbaar is (of werkt dat ook zo in PM's?)
In elk geval, laat me weten wat je van het idee vind, en voeg er zelf ook zoveel mogelijk aan toe

Meer informatie over de originele lijst vind je hier.
Roy Dings