Te lange woorden afkorten MOD
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

- soulcreeper
- Contacteer:
Te lange woorden afkorten MOD
ik ben op zoek naar een MOD die te lange woorden, die een forum uit zijn fatsoen trekken, afkort.
ik heb de mod van mosymuis geprobeerd, maar die werkt niet meer op de nieuwe versie van phpBB. weet er iemand een Mod die het wel doet op de nieuwere versie?
ik heb de mod van mosymuis geprobeerd, maar die werkt niet meer op de nieuwe versie van phpBB. weet er iemand een Mod die het wel doet op de nieuwere versie?
Ik ben gewoon goed in het goed zijn ®
- XGE_Lithium
- Contacteer:
Re: Te lange woorden afkorten MOD
Kan ook met het Woord Censurering in je ACP.soulcreeper schreef:ik ben op zoek naar een MOD die te lange woorden, die een forum uit zijn fatsoen trekken, afkort.
haai
- XGE_Lithium
- Contacteer:
Lukt bij mij niet hoor..hendry schreef:Kan ook met het Woord Censurering in je ACP.soulcreeper schreef:ik ben op zoek naar een MOD die te lange woorden, die een forum uit zijn fatsoen trekken, afkort.

- soulcreeper
- Contacteer:
en hoe doe je dat dan in het ACP? want daar kun je toch alleen maar enkele woorden censureren?hendry schreef:Kan ook met het Woord Censurering in je ACP.soulcreeper schreef:ik ben op zoek naar een MOD die te lange woorden, die een forum uit zijn fatsoen trekken, afkort.
- XGE_Lithium
- Contacteer:
Dat dacht ik ook.soulcreeper schreef:en hoe doe je dat dan in het ACP? want daar kun je toch alleen maar enkele woorden censureren?hendry schreef:Kan ook met het Woord Censurering in je ACP.soulcreeper schreef:ik ben op zoek naar een MOD die te lange woorden, die een forum uit zijn fatsoen trekken, afkort.
Boven de post van hendry had ik ovrigens nog een MOD gepost, indien je die over het hoofd had gezien

- soulcreeper
- Contacteer:
thnx, die zal ik wanneer ik thuiskom eens gaan uitpboeren.XGE_Lithium schreef:http://phpbbhacks.com/download/2183
censur is niet te doen
dan zou je jaaaaaaaa
en jaaaaaaaaaaa
jaaaaaaaaaaaaaaaaaa
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
allemaal moeten toevoegen en aanmaken,
met die mod kan je waarschijnlijk een max word invoegen!
dan zou je jaaaaaaaa
en jaaaaaaaaaaa
jaaaaaaaaaaaaaaaaaa
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
allemaal moeten toevoegen en aanmaken,
met die mod kan je waarschijnlijk een max word invoegen!
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
- XGE_Lithium
- Contacteer:
Bee schreef:Dan maak je er jaaa* van, dan is jaap ook buitenspel.
ik riep niet zomaar iets
kende die commando van dat sterretje niet....
zoals wel meerdere

maar goeie tip bee! zal hem zeker onthouden!!
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar