Op welke manier kunnen leden dit probleem voorkomen zodat ze automatisch ingelogd kunnen blijven?Als ik mij inlog op het forum geef ik mijn gebruikersnaam in. Als ik dat gedaan heb, dan staan automatisch een heleboel zwarte bolletjes in mijn wachtwoord scherm. Deze verwijder ik dan en geef mijn eigen wachtwoord in. Dan ben ik gewoon ingelogd. Maar telkens als ik een nieuw bericht en/of reaktie geplaatst heb, dan moet ik mij weer telkens opnieuw inloggen. Dat moet ik ook doen als ik al verschillende pagina\'s verder gesurfd ben in het forum.
Secure Login geeft onduidelijkheden
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Secure Login geeft onduidelijkheden
De mod 'Secure Login' geeft onduidelijkheden bij leden.
Hoi! Ik ben een onderschrift virus, kopieer/plak mij in jouw onderschrift om mij te verspreiden!
Die zwarte bolletjes hoeven ze niet weg te halen, dat is wat die mod doet. Als je die zwarte bolletjes laat staan kan je gewoon goed inloggen!!
Dat inloggen als ze een nieuw bericht willen schrijven heeft hier niet heel veel mee te maken (misschien doordat het cookiedomein verkeerd staatingesteld of doordat de gebruikers die bolletjes weghalen).
Dat inloggen als ze een nieuw bericht willen schrijven heeft hier niet heel veel mee te maken (misschien doordat het cookiedomein verkeerd staatingesteld of doordat de gebruikers die bolletjes weghalen).
Bijna 1500 posts!
Even voortbordurend op secure login: Ik heb deze MOD ook geïnstalleerd, en sindsdien komt het nogal eens voor dat als je inlogd, niet ingelogd wordt. Je krijgt geen foutmelding, en je gaat gewoon naar de pagina vanwaar je op "inloggen" geklikt hebt, maar je bent simpelweg niet ingelogd. Doe je het dan nog een keer, dan gaat het wel goed.
Ik werk met versie 2.0.19, stijl is FI Subice. Het adres van het forum is http://forum.swordfactsbenelux.nl
Ik werk met versie 2.0.19, stijl is FI Subice. Het adres van het forum is http://forum.swordfactsbenelux.nl
Een oud topic bumpen is niet heel nuttig.SFB schreef:Even voortbordurend op secure login: Ik heb deze MOD ook geïnstalleerd, en sindsdien komt het nogal eens voor dat als je inlogd, niet ingelogd wordt. Je krijgt geen foutmelding, en je gaat gewoon naar de pagina vanwaar je op "inloggen" geklikt hebt, maar je bent simpelweg niet ingelogd. Doe je het dan nog een keer, dan gaat het wel goed.
Verder ligt je probleem niet aan deze mod; die beinvloedt het automatisch inloggen niet, het ligt waarschijnlijk aan je cookie-instellingen.
Bijna 1500 posts!
Het gaat niet om automatisch inloggen. Het gaat om het 2x moeten inloggen voordat je echt bent ingelogd. En ik kan me niet voorstellen dat het aan mijn cookie-instellingen ligt. Bij dit forum en bij een ander forum wat ik regelmatig bezoek heb ik er geen problemen mee.
2. Ik plaats het juist hierbij omdat ik gezocht heb, en hier al zaken over secure login besproken worden. Een nieuw topic lijkt me juist niet heel nuttig, je kunt beter alle info bij elkaar hebben.
1. Ik bump niet.Een oud topic bumpen is niet heel nuttig
2. Ik plaats het juist hierbij omdat ik gezocht heb, en hier al zaken over secure login besproken worden. Een nieuw topic lijkt me juist niet heel nuttig, je kunt beter alle info bij elkaar hebben.
Humm, een schop omhoog binnen bijna 24 uur, is dat toegestaan?
Enniewee, weet iemand waar het aan ligt? Ik heb trouwens gemerkt dat het alleen is als je op "inloggen" klikt. Als je niet ingelogd bent en je wilt posten (members only) en je logt dan dus in, dat je wel in 1 keer bent ingelogd. Ik vind het vreemd. Wie helpt?
Enniewee, weet iemand waar het aan ligt? Ik heb trouwens gemerkt dat het alleen is als je op "inloggen" klikt. Als je niet ingelogd bent en je wilt posten (members only) en je logt dan dus in, dat je wel in 1 keer bent ingelogd. Ik vind het vreemd. Wie helpt?
Nee, dat is niet toegestaan, zie de regels betreffende het omhooghalen van berichtenSFB schreef:Humm, een schop omhoog binnen bijna 24 uur, is dat toegestaan?
Cookies, scriptpad, domein etc allemaal gecontroleerd? Waren er problemen voordat de mod geinstalleerd werd? Anders zou je kunnen overwegen de mod te verwijderen.Enniewee, weet iemand waar het aan ligt? Ik heb trouwens gemerkt dat het alleen is als je op "inloggen" klikt. Als je niet ingelogd bent en je wilt posten (members only) en je logt dan dus in, dat je wel in 1 keer bent ingelogd. Ik vind het vreemd. Wie helpt?
... Maar ik modereer (nog) niet.
Sorry, ik dacht, die paar minuten maken niet zoveel uit, ik ben er nu toch...Bee schreef:Nee, dat is niet toegestaan, zie de regels betreffende het omhooghalen van berichten
Cookies, scriptpad en domein kloppen allemaal volgens mij. En natuurlijk kan ik de MOD verwijderen, maar het zou toch gewoon moeten werken?Bee schreef:Cookies, scriptpad, domein etc allemaal gecontroleerd? Waren er problemen voordat de mod geinstalleerd werd? Anders zou je kunnen overwegen de mod te verwijderen
En waarom doet ie het dan de ene keer wel en de andere keer niet goed (zie vorige post)? En waarom doet ie het altijd de 1e keer niet en de 2e keer wel? Het lijkt zo onlogisch...