Blank Page Session in viewonline

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
sukkelaap

Blank Page Session in viewonline

Bericht door sukkelaap » 29 okt 2005, 18:46

Ik wil met de blankpage mod er ook voor zorgen dat in viewonline.php niet bij locatie "template" komt te staan maar de naam van de pagina. Na de standaard veranderingen daarvoor in de pagina lukt dit.

Dit kan alleen waarneer ik in includes/constants.php de standaard -15 van de blank page mod laat staan alleen de naam van de pagina die ervoor staat veranderd.

Als ik van dit getal -16 maak omdat ik meerdere pagina's wil toevoegen, komt er "Forum index" op viewonline.php te staan.

Ik wil dus meerdere pagina's met de blankpage mod zodat je in viewonline ook de locatie kan bekijken waar deze persoon zich bevind.
Nu is dus enkel het probleem, welk getal moet ik gebruiken in includes/constants.php

Bee

Bericht door Bee » 29 okt 2005, 18:58

Je kan elk getal gebruiken in constants.php, dat cijfer wordt gebruikt voor het getal in de database, en de constant om er een makkelijke naam tegenover te zetten. Je kan gewoon oplopen. Boven de duizend zijn constanten gereserveerd door mod auteurs.
... Maar ik modereer (nog) niet.

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 29 okt 2005, 19:03

Het moet wel een negatief getal zijn, positief wordt dacht ik gebruikt voor forums te zien.

sukkelaap

Bericht door sukkelaap » 30 okt 2005, 14:20

Maar er blijft elke keer Forum Index staan terwijl ik wel in page_header.php, viewonline.php, admin/index.php en lang_main.tpl aanpassingen heb gedaan voor een nieuwe naam

Bee

Bericht door Bee » 30 okt 2005, 14:33

Je moet natuurlijk wel aangeven welke language string toegepast wordt.
... Maar ik modereer (nog) niet.

Gesloten