Extra button onder bericht

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Lady Elensar

Extra button onder bericht

Bericht door Lady Elensar » 18 okt 2005, 22:26

Ik heb me gek gezocht naar een mod of uitleg hoe ik dit kan doen, maar kan echt niets vinden. (gezocht op phpbb.nl/com, google, phpbbhack.com)

Als je een topic bekijkt zie je onder alle berichten een aantal buttons staan (profile, pm, email etc. als deze zijn ingevuld). Nou vroeg ik me af of er een mod is waarmee je een extra optie in je profiel krijgt (die zijn er, weet ik) maar óók een extra button onder je bericht.

Als je bijv. een msn-emailadres invult, zie je ook die button onder je bericht, maar nu wil ik graag een optie kunnen toevoegen waarmee hetzelfde gebeurt als bij dit voorbeeld van msn.

Ik heb de mods Custom Title Hack en Modify Profile, met beide krijg je een extra optie als bijv. interesses in je profiel, en bij de eerste mod komt de optie ook naast je bericht te staan. Maar dit zoek ik dus niet.

Het maakt niet uit of die extra opie onder Contact 'naam' of Alles over 'naam' in het profiel komt te staan. Maar het liefst zou ik graag willen weten hoe ik zo'n button er bij krijg onder een bericht. En dan wel zo dat je op de button kan klikken en naar een website wordt gelinkt.

Bee

Bericht door Bee » 19 okt 2005, 09:37

Ik weet dat er extra knoppen zijn voor:
- Google Blogger
- Second website.
... Maar ik modereer (nog) niet.

Lady Elensar

Bericht door Lady Elensar » 20 okt 2005, 13:22

Edit: Ik heb nog niet zo'n mod gevonden, maar heb net de mod Online/Offline/Hidden geinstalleerd, en dat is ongeveer net zo iets! want dan komt er ook zo'n butten bij! :D Echt toevallig. Dus ik denk dat ik het maar is aan de hand van die mod ga proberen.

Gesloten