Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
-
SharK_^
Bericht
door SharK_^ » 16 okt 2005, 01:21
Support template:
- Wat is het probleem?
Ik heb deze mod geinstalleerd, maar nu zie je als je ingelogd bent, de subforums wel, maar als je niet ingelogd bent (of dus gast bent) zie je de subforums niet! Hoe kan dit? Is er een instelling in je admin. paneel waar je dit kunt veranderen? Of hoort dit niet, en is dit een fout in een bestand? Ik zou niet weten waar ik moet kijken/zoeken om dit te veranderen, zodat ook gasten de subforums kunnen zien. 
phpBB versie: 2.0.17
Heb je onlangs een mod of stijl geïnstalleerd? Ja
Heb je gezocht naar een antwoord? Ja
Overige opmerkingen: Ook op de index zie je het subforum niet staan bij het catergorieforum. En nog iets: als je een bericht plaatst kun je instellen of je zo'n emoticon bij je bericht wilt. Maar als ik dan bijv. een een smiley aanklik, zie je vervolgens in het forum met de topics, gewoon het standaard icoontje voor een bericht, en niet de smiley. Hoe zou dit komen? Oja, en de tekst onder de titel van het topic, de subtitel dus, die zie ik ook niet staan als ik daar wat ingevuld heb.. ik vin dit zo'n lastige mod, d'r is telkens wel weer iets aan de hand
, sorry ik vin het ook niet leuk =/
Ik ben niet bijgelovig, want dat brengt ongeluk..