PhpBB portal?
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

PhpBB portal?
Hooi allemaal.
Ik ben op zoek naar zo'n website systeem van PhpBB, alleen heb geen flauw idee hoe het heet, en waar ik het kan krijgen. Mij is echter wel verteld dat het PhpBB portal heet, maar ik kan op deze site nauwelijks iets erover vinden, en bij de downloads functie komen wel 2 Portals voor, maar niet met de goeie naam, en goeie bestanden.
Ik zoek dus zo'n compleet website systeem als Phpnuke, en E107, alleen dan van PhpBB. Wie kan dit voor me vinden? Alvast bedankt.
Ik ben op zoek naar zo'n website systeem van PhpBB, alleen heb geen flauw idee hoe het heet, en waar ik het kan krijgen. Mij is echter wel verteld dat het PhpBB portal heet, maar ik kan op deze site nauwelijks iets erover vinden, en bij de downloads functie komen wel 2 Portals voor, maar niet met de goeie naam, en goeie bestanden.
Ik zoek dus zo'n compleet website systeem als Phpnuke, en E107, alleen dan van PhpBB. Wie kan dit voor me vinden? Alvast bedankt.
Je hebt diverse soorten portals, kijk maar eens rond op de links gegeven in dit artikel: http://www.phpbb.com/kb/article.php?article_id=280
... Maar ik modereer (nog) niet.
..
Oki, ik heb nu Phpbb Plus gedownload en geinstalleerd, enz..
Alleen ik snap niet hoe ik sommige dingen uit mijn menu kan halen. Ik vind de optie voor bijvoorbeeld verjaardagen onnodig en links ook. Wie weet hoe ik die eruit haal?
Alleen ik snap niet hoe ik sommige dingen uit mijn menu kan halen. Ik vind de optie voor bijvoorbeeld verjaardagen onnodig en links ook. Wie weet hoe ik die eruit haal?
...
Ohja, thnx voor je antwoord. Sorry dat ik zo laat antwoord
Ik zit nu met nog een vraag. Hoe kan je het forum aanpassen? Ik wil dus de onnodige opties rechts uit het menu van mijn forum. Hoe haal je die weg? In welk bestand?
En is het ook mogelijk om de fotoalbum optie uit te zetten? Zo ja, hoe dan?
Groeten Murk

En is het ook mogelijk om de fotoalbum optie uit te zetten? Zo ja, hoe dan?
Groeten Murk
phpBB Plus werkt het beste met FI subSilver Shadowed. Op http://www.phpbb2.de staat nog een klein aantal andere templates.
... Maar ik modereer (nog) niet.