Mijn nieuwe portal (stijlen vraag)
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Mijn nieuwe portal (stijlen vraag)
Dit is mijn gloed nieuwe PORTAL!
Lekker veel aan verranderd ging allemaal prima.
Maar nu stuitte ik toch op een probleem! Ik wil namelijk die poral in de begin pagina index.php zetten. Met een php includes wilde dat niet werken en als het werkte kreeg ik ook meteen de background enalles mee! Niet de bedoeling dus!
2oplossing (zover ik weet)
-Of ik sloop de background en alles erom heen zodat ik alleen de berichtjes stijl over houd.
Of ik maak een nieuwe zooicss aan en probeer zo de stijl aan de portal te geven.
Oplossing 2 lijkt me het beste. Is dat uitvoerbaar? Werkt het ook op een css bestandje?
Lekker veel aan verranderd ging allemaal prima.
Maar nu stuitte ik toch op een probleem! Ik wil namelijk die poral in de begin pagina index.php zetten. Met een php includes wilde dat niet werken en als het werkte kreeg ik ook meteen de background enalles mee! Niet de bedoeling dus!
2oplossing (zover ik weet)
-Of ik sloop de background en alles erom heen zodat ik alleen de berichtjes stijl over houd.
Of ik maak een nieuwe zooicss aan en probeer zo de stijl aan de portal te geven.
Oplossing 2 lijkt me het beste. Is dat uitvoerbaar? Werkt het ook op een css bestandje?
Laatst gewijzigd door Grimlock op 04 okt 2005, 19:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Is het nodig dat je elk uur een nieuwe post plaatst? Lees deze regel ( http://www.phpbb.nl/faq.php?mode=regels#6 ) eens aub. Waarom voer je niet een operatie uit waarin je bestanden hernoemt.
... Maar ik modereer (nog) niet.
Rustig maar, moet het topic wel up-to-date houdenBee schreef:Is het nodig dat je elk uur een nieuwe post plaatst?

Zou je me willen helpen? Kom er niet uit, als ik portal.php in mijn index.php stop krijg ik deze error:
Code: Selecteer alles
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/html/test.php:8) in /var/www/html/forum/includes/sessions.php on line 332
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/html/test.php:8) in /var/www/html/forum/includes/sessions.php on line 333
Warning: main(forum/forum/includes/portal_page_header.php): failed to open stream: No such file or directory in /var/www/html/test.php on line 211
Warning: main(): Failed opening 'forum/forum/includes/portal_page_header.php' for inclusion (include_path='.:/php/includes:/usr/share/php') in /var/www/html/test.php on line 211