foto album: hoe kan ik meerder foto's uploaden
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

foto album: hoe kan ik meerder foto's uploaden
ik heb nu eindelijk een foto album na veel kijken in het forum hier snapte ik hoe ik het moest installeren
nu was ik foto's aan het uploaden maar kan ik maar 1 foto tegelijk uploaden dit schiet niet erg op als je een hele map er op wilt zetten
is er mischien een mogelijk heid om 1 map in 1 keer te uploaden?
en nog een vraag
is het ook mogelijk dat je bij die popup als je op de thumbnail drukt er een knop volgende en vorig komt te staan?
alsvast vriendelijk bedankt
sebas
nu was ik foto's aan het uploaden maar kan ik maar 1 foto tegelijk uploaden dit schiet niet erg op als je een hele map er op wilt zetten
is er mischien een mogelijk heid om 1 map in 1 keer te uploaden?
en nog een vraag
is het ook mogelijk dat je bij die popup als je op de thumbnail drukt er een knop volgende en vorig komt te staan?
alsvast vriendelijk bedankt
sebas
Probeer deze mod eens: http://smartor.is-root.com/viewtopic.php?t=2662
Hij is niet perfect, maar wel handig
Hij is niet perfect, maar wel handig

... Maar ik modereer (nog) niet.
kun je me dat uit leggen
ik krijg namelijk alleen maar
de functie
Uploader pics to a directory
de functie
Uploader pics to a directory
ik ben maar over nieuw begonnen want er kwamen alleen maar meer fouten in mijn forum maar ik heb eens phpbb plus bekeken en hier staan dus al heel veel mods in
dus ik dacht laat ik deze installeeren
hier mee heb ik ook weer eens problemen
ik weet niet of ik dat hier wel mag neer zetten maar ja ik ben nu eenmaal bezig
ik heb phpbb plus nu op mijn server staan en wilde hem installeren
nu krijg ik steeds een fout melding
Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Please contact the server administrator, seb.graaf@hetnet.nl and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.
More information about this error may be available in the server error log.
--------------------------------------------------------------------------------
Apache/2.0.54 (Win32) PHP/4.4.0 Server at 10.0.0.150 Port 80
waar kan dat aan liggen ik heb daarna bij myadmin eerst nog even een database aan gemaakt
maar nu heb ik daar ook al een fout in staan en dat is deze
Welkom op phpMyAdmin 2.6.4-rc1
Fout
Het configuratie bestand heeft nu een geheime wachtwoord zin nodig (blowfish_secret).
wat moet ik hier nou mee dit is al de 2 keer ik heb al heel mijn server eens leeg gegooit en alles er op nieuw opgezet en nu krijg ik het dus weer
wat moet ik hier mee wie kan mij helpen?
al vast hartelijk dank
dus ik dacht laat ik deze installeeren
hier mee heb ik ook weer eens problemen
ik weet niet of ik dat hier wel mag neer zetten maar ja ik ben nu eenmaal bezig
ik heb phpbb plus nu op mijn server staan en wilde hem installeren
nu krijg ik steeds een fout melding
Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Please contact the server administrator, seb.graaf@hetnet.nl and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.
More information about this error may be available in the server error log.
--------------------------------------------------------------------------------
Apache/2.0.54 (Win32) PHP/4.4.0 Server at 10.0.0.150 Port 80
waar kan dat aan liggen ik heb daarna bij myadmin eerst nog even een database aan gemaakt
maar nu heb ik daar ook al een fout in staan en dat is deze
Welkom op phpMyAdmin 2.6.4-rc1
Fout
Het configuratie bestand heeft nu een geheime wachtwoord zin nodig (blowfish_secret).
wat moet ik hier nou mee dit is al de 2 keer ik heb al heel mijn server eens leeg gegooit en alles er op nieuw opgezet en nu krijg ik het dus weer
wat moet ik hier mee wie kan mij helpen?
al vast hartelijk dank