prive-berichten

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
mDieli

prive-berichten

Bericht door mDieli » 05 sep 2005, 22:14

Ik ben op zoek naar een mogelijkheid dat de admins berichten kunnen sturen naar gebruikers. En dat de gewone gebruikers deze enkel kunnen lezen en zelf geen berichten kunnen versturen...

ik ben gek

Bericht door ik ben gek » 06 sep 2005, 14:26

je kan het per lid aanpassen of zew priveberichten mmogen sturen. hoe het moet:

administratiepaneel>gebruikersbeheer>management>lidnaam>onderaan aanpassen.

mDieli

Bericht door mDieli » 06 sep 2005, 14:53

ik ben gek schreef:je kan het per lid aanpassen of zew priveberichten mmogen sturen. hoe het moet:

administratiepaneel>gebruikersbeheer>management>lidnaam>onderaan aanpassen.
maar kunnen gewone gebruikers waar deze functie is uitgeschakeld, wel de berichten lezen?

Dan moet ik elk lid afzonderlijk de toestemming wijgeren, dan in het configuratie bestand PM aan zetten. En elk nieuw lid handmatig aanpassen? Lijkt me dat dit makkelijker zou moeten kunnen...

Bee

Bericht door Bee » 06 sep 2005, 15:06

Je kan het PB gebruik in een keer voor ALLE gebruikers (inclusief admins en moderators) uitzetten. Daarna kan je een mod installeren, hoewel beta, die precies de functie geeft die je nodig hebt. Push message, die je moet lezen voordat je door kan gaan.

http://www.phpbb.nl/viewtopic.php?t=18986
... Maar ik modereer (nog) niet.

mDieli

Bericht door mDieli » 06 sep 2005, 23:11

bee schreef:Je kan het PB gebruik in een keer voor ALLE gebruikers (inclusief admins en moderators) uitzetten. Daarna kan je een mod installeren, hoewel beta, die precies de functie geeft die je nodig hebt. Push message, die je moet lezen voordat je door kan gaan.

http://www.phpbb.nl/viewtopic.php?t=18986
TnX!!!!

De MOD werkt geweldig!

Gesloten