Chatbox Mod probleem
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
Chatbox Mod probleem
Ik heb dus de chatbox mod geinstalleerd en gisteren heb ik de catgory hierarchie mod op mijn forum gezet.
Alles werkt perfect behalve de chat.
Vanonder staat er: Er zijn 0 leden in de chat maar er staat niet meer naast 'Klik hier om te chatten'. Zowel bij subsilver als subred is dit weg.
Ik heb de install file nog eens opnieuw afgelopen maar in elk document staat het er juist dus ik weet echt niet wat ik moet doen.
Als ik het bestandje chatbox.php intyp en op enter klik dan kom ik in de chatbox terecht dus die werkt maar die 'Klik hier om te chatten' is weg.
Alles werkt perfect behalve de chat.
Vanonder staat er: Er zijn 0 leden in de chat maar er staat niet meer naast 'Klik hier om te chatten'. Zowel bij subsilver als subred is dit weg.
Ik heb de install file nog eens opnieuw afgelopen maar in elk document staat het er juist dus ik weet echt niet wat ik moet doen.
Als ik het bestandje chatbox.php intyp en op enter klik dan kom ik in de chatbox terecht dus die werkt maar die 'Klik hier om te chatten' is weg.
-
Staat 'Klik hier om te chatten' wel in je language file?
KNAVIVO DIERENHULP
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.
-
In lang_main staat dit:XP-Rene schreef:Staat 'Klik hier om te chatten' wel in je language file?
Code: Selecteer alles
// ChatBox Mod
$lang['How_Many_Chatters'] = 'Er zijn <B>%d</B> leden in de chat';
$lang['Who_Are_Chatting' ] = '<B>%s</B>';
$lang['Click_to_join_chat'] = 'Klik hier om te chatten';
$lang['ChatBox'] = 'ChatBox';
$lang['log_out_chat'] = 'Je bent met succes uitgelogd ';
$lang['Send'] = 'Send';
$lang['Login_to_join_chat'] = 'Login om te chatten';
En staat dit ook in beide templates die je gebruikt?
KNAVIVO DIERENHULP
-
Bij de install staat dit:XP-Rene schreef:En staat dit ook in beide templates die je gebruikt?
## Files To Edit: 3
## index.php
## templates/subSilver/index_body.tpl
## language/lang_english/lang_main.php
Elk bestand heb ik nagekeken en alles staat juist.
DUs ik begrijp totaal niet wat er mis is.
De link chatbox.php werkt zodat je in de chatbox komt alleen die 'Klik hier om te chatten' staat er niet meer.
Kijk even of je ook alles heb gewijzigt in templates/subred/index_body.tpl
En je haalt hier ook "language/lang_english/lang_main.php aan", maar heb je ook gekeken naar language/lang_dutch/lang_main.php ?
Als je in deze bestanden alles goed hebt gedaan zou je toch echt die link naar je chatbox moeten zien.
Kun je me eens een link naar je forum geven, desnoods via PB?
En je haalt hier ook "language/lang_english/lang_main.php aan", maar heb je ook gekeken naar language/lang_dutch/lang_main.php ?
Als je in deze bestanden alles goed hebt gedaan zou je toch echt die link naar je chatbox moeten zien.
KNAVIVO DIERENHULP
-
Alles staat juist. Alles aangepast.XP-Rene schreef:Kijk even of je ook alles heb gewijzigt in templates/subred/index_body.tpl
Heb mij taal en stijl in het engels en subsilver gezet maar daar geeft hij die ook niet.
Check PM
Heb even gekeken, maar zowel als in subred als in subSilver, nederlands of engels, wordt de link naar de chatbox niet getoond.
Zeer vreemd.
Ik ben bang dat ik je hier niet verder mee ga kunnen helpen, sorry, misschien iemand anders?
Zeer vreemd.
Ik ben bang dat ik je hier niet verder mee ga kunnen helpen, sorry, misschien iemand anders?
KNAVIVO DIERENHULP
-
-