{JUMPBOX} na verplaatsen niet werkzaam

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Quick-XS.net
Contacteer:

{JUMPBOX} na verplaatsen niet werkzaam

Bericht door Quick-XS.net » 01 sep 2005, 22:49

Hallo,

Ik heb op mijn forum in de footer een "Spring naar ander forum"-Jumpbox, die kennen jullie vast...

Nu heb ik in viewforum_body.tpl de jumpbox (gedefineerd door de code {JUMPBOX}) verplaatst van onder de onderwerpen-lijst naar erboven. Er doet zich nu een probleem voor dat het script in de top alleen waarden van '-1' geeft, ipv 1, 2, 3, enz... Je kunt het hier zien: http://www.quick-xs.net/forum/viewforum.php?f=31

Nog gekker is dat hetzelfde script (Ook met plaatsing van {JUMPBOX}) het bovenaan in viewtopic_body.tpl wel doet.

Hopelijk ziet iemand wat hier het probleem zou kunnen zijn?? Alvast bedankt!

M.vr.gr., ~J
Gegroet, Jay

P.S.: Bezoek mijn homepage eens:
Quick-XS.net... in opbouw! Afbeelding

ElbertF
Contacteer:

Bericht door ElbertF » 01 sep 2005, 23:10

Alle namen tussen {brackets} zijn een soort variabelen die in het bijbehorende PHP-bestand gedefiniëerd worden. Je kan deze wel verplaatsen naar een andere pagina, maar dan moet je de definitie ook meeverplaatsen.

Binnen het zelfde template-bestand kun je er wel eenvoudig mee schuiven.

Quick-XS.net
Contacteer:

Bericht door Quick-XS.net » 02 sep 2005, 05:47

Dat is nou juist het vreemde .. het gebeurd binnen het zelfde template-bestand... Helaas heb ik vannacht een paar modificaties verloren door een server fout.. kon niet meer uploaden en betreffende bestand werdt op de server gewoon een leeg bestand... Grrr

groet
Gegroet, Jay

P.S.: Bezoek mijn homepage eens:
Quick-XS.net... in opbouw! Afbeelding

Gesloten