tenminste.. dat wil zeggen dat ik bij de viewprofile.php en de viewprofile_body.tpl steeds een foutmelding krijg op mijn forum.
Als ik dit gedeelte er tussenuit haal werkt hij wel maar dan kan ik mijn items niet zien..
Could not obtain post/user information.
DEBUG MODE
SQL Error : 1054 Unknown column 'u.user_items' in 'field list'
SELECT u.username, u.user_points, u.user_id, u.user_posts, u.user_from, u.user_website, u.user_email, u.user_icq, u.user_aim, u.user_yim, u.user_regdate, u.user_msnm, u.user_viewemail, u.user_rank, u.user_sig, u.user_sig_bbcode_uid, u.user_avatar, u.user_avatar_type, u.user_allowavatar, u.user_allowsmile, u.user_level, p.*, pt.post_text, pt.post_subject, pt.bbcode_uid, u.user_items, u.user_privs, u.user_effects, u.user_custitle FROM phpbb_posts p, phpbb_users u, phpbb_posts_text pt WHERE p.topic_id = 59 AND pt.post_id = p.post_id AND u.user_id = p.poster_id ORDER BY p.post_time ASC LIMIT 0, 15
Line : 406
File : viewtopic.php
Bij mijn vorige forum deed hij het gewoon zonder problemen maar nu ik ben over gegaan naar .17 geeft hij problemen..
Ik heb deze mod echt nodig op mijn forum.. dus Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen..
alvast bedankt