shop Mod Probleem

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
tandarts

shop Mod Probleem

Bericht door tandarts » 29 aug 2005, 21:15

Ik heb zonder problemen de cash mod geinstaleerd maar nu wil ik de shop mod instaleren.. maar ik krijg het maar niet voor elkaar..

tenminste.. dat wil zeggen dat ik bij de viewprofile.php en de viewprofile_body.tpl steeds een foutmelding krijg op mijn forum.

Could not obtain post/user information.

DEBUG MODE

SQL Error : 1054 Unknown column 'u.user_items' in 'field list'

SELECT u.username, u.user_points, u.user_id, u.user_posts, u.user_from, u.user_website, u.user_email, u.user_icq, u.user_aim, u.user_yim, u.user_regdate, u.user_msnm, u.user_viewemail, u.user_rank, u.user_sig, u.user_sig_bbcode_uid, u.user_avatar, u.user_avatar_type, u.user_allowavatar, u.user_allowsmile, u.user_level, p.*, pt.post_text, pt.post_subject, pt.bbcode_uid, u.user_items, u.user_privs, u.user_effects, u.user_custitle FROM phpbb_posts p, phpbb_users u, phpbb_posts_text pt WHERE p.topic_id = 59 AND pt.post_id = p.post_id AND u.user_id = p.poster_id ORDER BY p.post_time ASC LIMIT 0, 15

Line : 406
File : viewtopic.php
Als ik dit gedeelte er tussenuit haal werkt hij wel maar dan kan ik mijn items niet zien..

Bij mijn vorige forum deed hij het gewoon zonder problemen maar nu ik ben over gegaan naar .17 geeft hij problemen..

Ik heb deze mod echt nodig op mijn forum.. dus Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen..

alvast bedankt

Coen

Bericht door Coen » 29 aug 2005, 21:23

Zo te zien ben je vergeten je SQL uit te voeren, of het update_db bestandje vergeten uit te voeren. Of de kolom moet ineens een andere naam hebben gekregen, wat ik me moeilijk voor kan stellen! :)

tandarts

Bericht door tandarts » 29 aug 2005, 21:26

Ik heb zowel de install als de upgrade sql gedaan..
zonder enkele fout.. ( ook de php files naderhand weer netjes verwijderd..)

netjes alles opgevolgd en zelfs de view topic en de view body twee maal overnieuw gedaan maar de fout blijft..

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 30 aug 2005, 09:33

Doe de sql nog eens een keer ;)

Gesloten