Ik snap de mod Auto group niet helemaal..

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
SharK_^

Ik snap de mod Auto group niet helemaal..

Bericht door SharK_^ » 26 jul 2005, 15:37

Als je een nieuwe groep maakt(in je administratie paneel), kun je instellen: verplicht aantal posts, en maximum posts. Wat is het verschil tussen deze?
Ik wil namelijk twee groepen maken.
De eerste groep: Elk nieuw lid, ook met 0 posts komt in deze groep.
De tweede groep: Elk lid met 50 posts, komt in deze groep, en gaat weg uit de eerste groep.

Wat moet ik nu instellen?

De functies zijn: verplicht aantal posts, max. posts
De opties: Gebr. worden automatisch toegevoegd wanneer ze posten, Update nieuwe gebruikers & voeg nieuwe gebruikers toe, Delete en updat oude gebruikers. En dit staat onder maximum posts:
Wanneer gebruikers meer gepost hebben dan dit aantal (in elk forum) worden ze toegevoegd aan deze groep. Dit gebeurt alleen wanneer "Gebruikers worden automatisch toegevoegd wanneer ze posten" is geactiveerd. (heb ik zelf vertaald, klopt misschien niet helemaal).
Ik ben niet bijgelovig, want dat brengt ongeluk..

Bee

Bericht door Bee » 26 jul 2005, 15:52

Groep 1, 0, 50, Update nieuwe gebruikers & voeg nieuwe gebruikers toe, Gebr. worden automatisch toegevoegd wanneer ze posten

Groep 2, 50,, Update nieuwe gebruikers & voeg nieuwe gebruikers toe,Gebr. worden automatisch toegevoegd wanneer ze posten
... Maar ik modereer (nog) niet.

SharK_^

Bericht door SharK_^ » 26 jul 2005, 18:43

ok, dankje!
maar moet ik de groep eigenlijk op open, gesloten of verborgen zetten? of maakt dat niet uit..

LoYaL
Contacteer:

Bericht door LoYaL » 26 jul 2005, 18:57

SharK_^ schreef:ok, dankje!
maar moet ik de groep eigenlijk op open, gesloten of verborgen zetten? of maakt dat niet uit..
Dat hangt van jezelf af, open zetten kunnen andere erin en gesloten niet en verborgen is je hem niet wilt laten zien...
http://www.rappersonline - voor al je online rapmovies + downloads !

mattle
Contacteer:

Bericht door mattle » 26 jul 2005, 19:55

ik zou gesloten of verborgen doen.
want anders kunnen bijv. user's met lagere ranken in de groepen komen van hogere ranken

SharK_^

Bericht door SharK_^ » 26 jul 2005, 21:16

oh ja, tuurlijk! Daar had ik helemaal niet bij nagedacht.. oh nou dan doe ik hem gesloten. (Dom van me)

Gesloten