search users/registratie pagina opdelen

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
desert spider

search users/registratie pagina opdelen

Bericht door desert spider » 11 jul 2005, 13:59

hallo

ik heb een heletijd niet gepost maar het is vakantie en ik dacht: laten we weer eens aan een forum beginnen :D
maar zoals altijd wil ik weer iets wat niet bestaat en wat me niet lukt om te maken :roll:

dus mijn vraag:
is het mogelijk om zo iets als dit te maken:
http://www.look2me.nl/?page=zoeken

dus gewoon een zoek page maar dan voor het members zoeken , deze page moet door IEDEREEN gebruikt kunnen worden dus niet alleen door admin, ik had wel zo iets gevonden maar daar kon je de zoek acties niet combineren , dus bij datum zoeken zat een zoek button en achter e-mail zoeken weer, niet ceombineert dus
dus je vult wat in bij e-mail en aanmeldings datum en dat word dus samen gevoegt , bijvoorbeeld: ik type in aangemeld voor 2004 en is heeft *@gmail.com als e-mail en is van het geslacht man.

alvast bedankt

2e :oops:

is het mogelijk om de regestartie page op te delen in 2 delen , dus dat je eerst stap 1 hebt (de regels)
dat stap 2(ww en gebruikers naam)
stap 3(ovrige info)
stap 4(e-mail verzonden)

nog eens alvast bedankt

3e
een pagina met laatse 10 geupdate members en 10 nieuwste members

(alvast bedankt :thumb: )

desert spider

Bericht door desert spider » 12 jul 2005, 13:29

*kick*

Stef

Re: search users/registratie pagina opdelen

Bericht door Stef » 12 jul 2005, 13:48

De 24 uur zijn nog niet voorbij, je bent 30 min. te vroeg.
desert spider schreef:dus gewoon een zoek page maar dan voor het members zoeken , deze page moet door IEDEREEN gebruikt kunnen worden dus niet alleen door admin, ik had wel zo iets gevonden maar daar kon je de zoek acties niet combineren , dus bij datum zoeken zat een zoek button en achter e-mail zoeken weer, niet ceombineert dus
dus je vult wat in bij e-mail en aanmeldings datum en dat word dus samen gevoegt , bijvoorbeeld: ik type in aangemeld voor 2004 en is heeft *@gmail.com als e-mail en is van het geslacht man.
:arrow: http://www.phpbbhacks.com/searchresults ... e=1&page=1
desert spider schreef:is het mogelijk om de regestartie page op te delen in 2 delen , dus dat je eerst stap 1 hebt (de regels)
dat stap 2(ww en gebruikers naam)
stap 3(ovrige info)
stap 4(e-mail verzonden)
Dat kan; zou je ze op moeten delen en aan kunnen roepen met een get

desert spider

Bericht door desert spider » 12 jul 2005, 14:01

de eeerste link staat niks tussen , ik heb daar al 4 keer ingekeken voor dat ik dit topic posten
:shock:

Gesloten