Graag zou ik de tekst woonplaats verwijderen en leeg laten. Dit geeft voor vaste beantwoorders van mijn forum de mogelijkheid iest aan tegeven over beschikbaarheid, vakantie e.d.
Ik kan het niet klakkeloos leegmaken in de languagefile omdat ik woonplaats wel wil laten staan in profiel.
Groeten Ralf
"woonplaats" verwijderen uit forum :opgelost:
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
"woonplaats" verwijderen uit forum :opgelost:
Laatst gewijzigd door stanleyb23 op 06 jul 2005, 19:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: "woonplaats" verwijderen uit forum
Nu snap ik niet wat je bedoelt..stanleyb23 schreef:Graag zou ik de tekst woonplaats verwijderen en leeg laten. Dit geeft voor vaste beantwoorders van mijn forum de mogelijkheid iest aan tegeven over beschikbaarheid, vakantie e.d.
Ik kan het niet klakkeloos leegmaken in de languagefile omdat ik woonplaats wel wil laten staan in profiel.
Groeten Ralf
Wat je kunt doen is "Woonplaats" vervangen door "Op vakantie" in de language files.
-
Re: "woonplaats" verwijderen uit forum
Dat is dus niet mogelijk; in het profiel zou er dan voor alle gebruikers bij komen te staan: op vakantie:Stef schreef:
Nu snap ik niet wat je bedoelt..
Wat je kunt doen is "Woonplaats" vervangen door "Op vakantie" in de language files.
Van mij mag dus in profiel blijven staan woonplaats:
In het forum zelf wordt de woonplaats wel vermeld maar staat er niet meer boven woonplaats:
Oftwel de code in (ik denk) viewtopic die aangeeft zet hier woonplaats: neer moet eruit.
-