Stop counting posts mod
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Stop counting posts mod
Heb de mod compleet geinstalleerd maar hij werkt niet ik blijf het totaal zien en niet het aantal dat het zou moeten worden als de mod werkte.
Weet iemand wat het probleem kan zijn
Weet iemand wat het probleem kan zijn
Ja duh, ik ben misschien geen phpBB expert maar dat snap ik ook nog wel, het id is 2 en die staat in het Config scherm ingesteldLuuk schreef:Heb je het ook goed ingevuld in het configuratie scherm? Slaat hij de opgegeven forum_id's ook op?
Dat wist ik nietLuuk schreef:PS: Je mag pas na 24 uur kicken...
Ik had deze mod, voordat ik CH geïnstalleerd had. ten eerste werk het alleen op de posts die er vanaf dan bijkomen
ten 2e werkt het niet als je een topic van een forum waar de posts wel tellen naar een forum waar de posts niet tellen verplaatst.
ten 3e moet je wel een extra database vakje aanmaken? Ben je die niet vergeten. Dat is het enige waarom hij een foutmelding kan aangeven.
ten 2e werkt het niet als je een topic van een forum waar de posts wel tellen naar een forum waar de posts niet tellen verplaatst.
ten 3e moet je wel een extra database vakje aanmaken? Ben je die niet vergeten. Dat is het enige waarom hij een foutmelding kan aangeven.