onderwerp meldpagina dmv een knopje voor moderators

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
KevinS

onderwerp meldpagina dmv een knopje voor moderators

Bericht door KevinS » 21 jun 2005, 10:33

Knopje bij ieder onderwerp alleen voor moderators en hoger.

Wanneer er op het knopje word geklikt in een bepaald onderwerp, dan word de titel van het onderwerp + een link naar het onderwerp op een aparte pagina geplaatst.

Met het idee van niet opgeloste onderwerpen aan een pagina laten toevoegen door moderators, zodat andere moderators de onopgeloste onderwerpen zien en dan wellicht kunnen beantwoorden…

Deze pagina moet dan wel gewoon voor iedereen zichtbaar zijn zodat iedereen kan zien welke onderwerpen er nog niet zijn opgelost en/of beantwoord.

Ik hoop dat iemand iets weet wat mogelijk zo aangepast kan worden zodat mijn idee ingevuld kan worden.

Alvast bedankt.

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 21 jun 2005, 10:44

Denk niet dat zoiets bestaat, maar ik kan er wel eens naar kijken voor je, maar dan moet je het me nog iets precieser uitleggen :)

Stef

Bericht door Stef » 21 jun 2005, 12:08

Voldoet dit er niet aan?

Anders zou je gewoon een blank template mod moeten pakken, database velden moeten nemen, en een insert into scriptje moeten neerzetten.

KevinS

Bericht door KevinS » 21 jun 2005, 12:20

Het komt wel eens voor dat als iemand een onderwerp plaatst, allemaal mensen het onderwerp bekijken maar niemand antwoord geeft.

Stel ik zie een onderwerp dat niet is beantwoord, ik kan geen antwoord geven op die vraag maar andere bijvoorbeeld weer wel.

Nu kan ik de link naar dat topic, naar iemand PM'en, maar dat werkt niet zo lekker als je dat af en toe moet doen..

Nu wil ik dus in ieder onderwerp een "meld knopje" welke alleen zichtbaar is voor moderators en admins.

Klik ik (of een andere mod/admin) op dat knopje dan komt dat onderwerp op een speciale pagina te staan, deze pagina "Onopgeloste onderwerpen pagina" is zichtbaar voor iedereen zodat iedereen kan zien wat er nog niet is opgelost.

Zo kunnen ook gewone leden meehelpen bij het oplossen van “onopgeloste” onderwerpen.

De leden zien de onderwerpen dan gewoon op een pagina en de admins en mods hebben daar dan wat extra functies zoals het kunnen verwijderen van de onderwerpen uit de lijst met “onopgeloste” onderwerpen :)

Ik hoop dat het zo wat duidelijker is.

Groeten,
Kevin

KevinS

Bericht door KevinS » 21 jun 2005, 12:21

Stef schreef:Voldoet dit er niet aan?

Anders zou je gewoon een blank template mod moeten pakken, database velden moeten nemen, en een insert into scriptje moeten neerzetten.
Nee, dat is voor onbeantwoorde berichten ik bedoel onopgeloste berichten :)

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 21 jun 2005, 14:49

Ik zal van de week is kijken, is op zich niet zo veel werk :)

KevinS

Bericht door KevinS » 21 jun 2005, 16:37

paulus schreef:Ik zal van de week is kijken, is op zich niet zo veel werk :)
Met een aangepaste versie van de Reportpost hack zou dat al mogelijk zijn, alleen is mijn kennis daarvan nog niet super ;)

Alvast bedankt

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 21 jun 2005, 16:53

Nee, ik maak hem zelf, vind ik makkelijker :)

KevinS

Bericht door KevinS » 21 jun 2005, 17:50

Oké ik ben benieuwd :)

Ik hoor het wel, alvast bedankt!

Groeten,
Kevin

Stef

Bericht door Stef » 21 jun 2005, 18:13

Kevinos schreef:

Dat snap ik inderdaad, maar de meeste onopgeloste vragen blijven onbeantwoord niet?

KevinS

Bericht door KevinS » 21 jun 2005, 18:28

Stef schreef:
Kevinos schreef:

Dat snap ik inderdaad, maar de meeste onopgeloste vragen blijven onbeantwoord niet?
Die bedoel ik ook, maar deze vallen nog wel op via de gewone pagina (link bovenaan het forum -> onbeantwoorde berichten)

Maar het komt vaak voor dat iemand antwoord op een onderwerp, de starter van het onderwerp weer daarop antwoord en dat het topic dan verder niet word behandeld. Het komt niet super vaak voor, maar we willen gewoon dat gat verkleinen, waardoor bepaalde onderwerpen over het hoofd worden gezien. Daarbij is het ook zo dat onbeantwoorde berichten over het hoofd worden gezien. Deze twee wil ik graag samen hebben op één pagina. De pagina moet een duidelijke toevoeging zijn voor het forum, zodat de mensen elkaar kunnen helpen :)

Groeten,
Kevin

Gesloten