betalen om topics te bekijken?
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

betalen om topics te bekijken?
Ik heb hier en op hacks al gezocht, maar kan het niet vinden. Is er een mod om in te kunnen stellen dat men voor bepaalde topics moet betalen?
Uiteraard heb ik de cashmod al geinstalleerd staan.
ik had deze al gevonden, maar als ik de omschrijving lees is dit het net niet.
Ik wil dus dat ik kan instellen dat iedereen voor een bepaald topic moet betalen... Weet jij misshcien waar ik nog meer kan kijken of waar ie staat?
Uiteraard heb ik de cashmod al geinstalleerd staan.
ik had deze al gevonden, maar als ik de omschrijving lees is dit het net niet.
Ik wil dus dat ik kan instellen dat iedereen voor een bepaald topic moet betalen... Weet jij misshcien waar ik nog meer kan kijken of waar ie staat?
-
anders loopt het saldo van de cash mod zo opik ben gek schreef:Ik zal het niet weten maar waarom betalen?

Laatst gewijzigd door runman op 04 jun 2005, 08:55, 1 keer totaal gewijzigd.
ik heb deze nu geinstalleerd, maar het werkt niet?
Ik heb de map functions waar ik het bestand funtcions_post.php moet aanpassen natuurlijk gewoon includes gelezen en ik kan de kosten ook instellen, maar het werkt niet
weet iemand wat hier aan te doen is? Of weet er iemand er misshcien eentje die wel werkt?
Ik heb de map functions waar ik het bestand funtcions_post.php moet aanpassen natuurlijk gewoon includes gelezen en ik kan de kosten ook instellen, maar het werkt niet

weet iemand wat hier aan te doen is? Of weet er iemand er misshcien eentje die wel werkt?
Die werkt wel, alleen zo op de manier die jij wilt. Deze mod laat mensen betalen voor het maken van nieuwe topics / postsrunman schreef:ik heb deze nu geinstalleerd, maar het werkt niet?
Ik heb de map functions waar ik het bestand funtcions_post.php moet aanpassen natuurlijk gewoon includes gelezen en ik kan de kosten ook instellen, maar het werkt niet![]()

-=|Rik|=- kan schadelijk zijn voor de gezondheid.
Krijg toch allemaal de kolere, val voor mijn part allemaal dood.
Krijg toch allemaal de kolere, val voor mijn part allemaal dood.
maar waarom kan ik dan zonder geld de post gewoon kijken?-=|Rik|=- schreef:Die werkt wel, alleen zo op de manier die jij wilt. Deze mod laat mensen betalen voor het maken van nieuwe topics / postsrunman schreef:ik heb deze nu geinstalleerd, maar het werkt niet?
Ik heb de map functions waar ik het bestand funtcions_post.php moet aanpassen natuurlijk gewoon includes gelezen en ik kan de kosten ook instellen, maar het werkt niet![]()