Artikelen/Columns toevoegen, reacties op forum?

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Hotzenwalder

Artikelen/Columns toevoegen, reacties op forum?

Bericht door Hotzenwalder » 29 mei 2005, 12:37

Ik zoek een mod die het mogelijk maakt voor bepaalde gebruikers om een column of iets dergelijks te schrijven. Deze colum komt dan op een aparte pagina in ezportal met eronder een link om te kunnen reageren maaaar...

*De gebruiker meldt op het forum in een speciaal topic dat hij en column heeft gemaakt. Hierin staat een link naar zijn column. Die column staat dus BUITEN het forum.
*Als een gebruiker de column ok vond en hij reageert erop, dan moet die reactie niet onder de column komen, maar als reply in het forum ONDER de aankondiging die eerder door de columnist is gedaan.

Kan dit en zo ja.. wat heb ik er voor nodig?

Ik kan me voorstellen dat je mbv EZportal uit een speciaal forumdeel de gepostte columns haalt. Dat forumdeel is alleen toegankelijk voor columnisten. Is alleen het probleem dat de 'reageer hier' link dan naar dat geheime forum verwijst voor reacties en dat wil ik niet. Reacties moeten zoals gezegd naar het aankondigingstopic van de columnist.

Ohjee.. wat nu?

Bee

Bericht door Bee » 29 mei 2005, 16:34

Je geeft het columnistenforum andere permissies.

View - ALL
Read - ALL
Post - PRIVATE
Reply - REG

En de rest zoals het was.

Maak een groep aan, en voeg hier de columnisten toe. In de groepspermissies ga je naar geavanceerd, en zet je View - ON

Voortaan kunnen de columns op het forum gepost worden, maar alleen door gebruikers die hiervoor de rechten hebben. Alle gebruikers kunnen wel reageren.
... Maar ik modereer (nog) niet.

Hotzenwalder

Bericht door Hotzenwalder » 29 mei 2005, 17:46

Bedankt voor je heldere antwoord.

Gesloten