ff een vraagje:
ik heb de eXtreme Styles mod gedownload van phpbb.com. als je die hebt gedownload moet je hem uitpakken en uploaden. nou staan er 2 mappen in die uitgepakte zip: root en contrib. ik kon nog net in mn eentje verzinnen dat root gewoon bij al het andere upgeloade spul moet, maar waar moet ik contrib laten??
in die contrib map staan twee mappen: cach_mod en uninstal
en een bestand: readme
eXtreme Styles
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Die kun je in de contrib map zetten, heb je hem verwijdert? Dan zet je hem ergens anders neer op je computer, maar die heb je niet gelijk nodig bij het installeren alleen de readme om het door te lezen.gwymgwym schreef:ff een vraagje:
ik heb de eXtreme Styles mod gedownload van phpbb.com. als je die hebt gedownload moet je hem uitpakken en uploaden. nou staan er 2 mappen in die uitgepakte zip: root en contrib. ik kon nog net in mn eentje verzinnen dat root gewoon bij al het andere upgeloade spul moet, maar waar moet ik contrib laten??
in die contrib map staan twee mappen: cach_mod en uninstal
en een bestand: readme
Jep, volgende keer even via PB melden.Trinithy schreef:moet dit niet bij mod support staan? of maakt dat niet uit?

Geeft niks, ik heb hem voor je verplaatst.gwymgwym schreef:![]()
ik heb het per ongeluk bij styles support ipv mod support gezet....
Jep, volgende keer even via PB melden.Trinithy schreef:moet dit niet bij mod support staan? of maakt dat niet uit?

Ik zal het onthouden
GameStyle.nl
HÉT FORUM VOOR ALLE GAMERS
HÉT FORUM VOOR ALLE GAMERS
Sla de installatie maar over. Alles uit de rootmap moet je online zetten, en als je de cashmod geinstalleerd hebt, moet je de bestanden die in die map staan nog uitvoeren.
Vervolgens verwijder je:
- admin/admin_styles.php
- templates\subSilver\admin\styles_addnew_body.tpl
- templates\subSilver\admin\styles_edit_body.tpl
- templates\subSilver\admin\styles_exporter.tpl
- templates\subSilver\admin\styles_list_body.tpl
En daarna vink je aan in het ACP onder eXtreme Styles -> Configuration wat je nodig hebt.
Zie je, de installatie heb je niet nodig
Vervolgens verwijder je:
- admin/admin_styles.php
- templates\subSilver\admin\styles_addnew_body.tpl
- templates\subSilver\admin\styles_edit_body.tpl
- templates\subSilver\admin\styles_exporter.tpl
- templates\subSilver\admin\styles_list_body.tpl
En daarna vink je aan in het ACP onder eXtreme Styles -> Configuration wat je nodig hebt.
Zie je, de installatie heb je niet nodig

... Maar ik modereer (nog) niet.