mod watched topics list

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
tolongua

mod watched topics list

Bericht door tolongua » 03 apr 2005, 13:14

hoi hoi eindelijk werkt alles weer :wink: maar nu heb ik de mod Watched Topic list erin gezet precies volgens de beschrijving maar als ik in het forum ga kijken werkt hij niet krijg geen icoon bij de topics om aan te vinken en de watchlist zelf zie ik ook al niet wat doe ik fout ??

Installation Level: easy
## Installation Time: 5 Minutes
## Files To Edit: (3)
## lang_main.php
## page_header.php
## overall_header.tpl
## Included Files: (3)
## icon_mini_watch.gif
## watched_topics.php
## watched_topics_body.tpl

ik heb alleen deze files bewerkt zols aangegeven maar of we het forum nu op SubSilver zetten of op WS_Darkblue we zien niets ik hoop dat iemand mij kan helpen :cry: :oops: :oops:

Bee

Bericht door Bee » 03 apr 2005, 14:14

Het werkt zo: de topics waarover je E-mails krijgt, komen in de watchlist, die in je header staat.
... Maar ik modereer (nog) niet.

tolongua

Bericht door tolongua » 03 apr 2005, 18:06

oke ik ben nu continu bezig geweest :? maar nog steeds geen resultaat het zal wel aan mij liggen maar ik ben door een lid naar een andere site gestuurd die dat ook gebruikte en ik zou zoiets te zien moeten krijgen zeggen ze Afbeelding net als de watchlist, maar ik zie niets op mijn forum , ik heb alles al 6x na gekeken maar kan niks fouts ontdekken :oops: of gebruik ik de verkeerde mod ik heb nu watch topic list maar dat is toch dezelfde ?

en bij een topic kunnen ze ook niets aanvinken om te herineren dat ze die in de lijst willen hebben Afbeelding zo iets als dit

Bee

Bericht door Bee » 03 apr 2005, 18:09

Een link zou handig zijn?

tolongua

Bericht door tolongua » 03 apr 2005, 19:31

ik heb het nu zover naar veel zweten dat de watchlist er wel staat maar die icoontjes verschijnen niet in een bericht , begin het een beetje warm te krijgen :lol: :lol: de link is http://www.daandvdforum.com als je een tip zou kunnen geven graag ik heb ook al aanpassing gedaan in de darkblue.cfg maar zie nog niks :roll: niet op het uiterlijk letten ik ben nog bezig maar moet het alleen doen en aangezien mijn kennis php nog niet zo groot is gaat het gestaag vooruit :wink:

Bee

Bericht door Bee » 03 apr 2005, 20:02

Nogmaals, je moet onderaan de pagina op de Abonneer op dit topic link drukken, om iets in je watchlist te zetten. Zie ook: http://www.daandvdforum.com/viewtopic.php?p=889#889

tolongua

Bericht door tolongua » 03 apr 2005, 20:09

sorry bee voor de overlast maar ik ben gelukkig dat je het even hebt laten zien ik bleef maar zoeken :wink: ik zal het de mensen uitleggen :lol: :lol:

Gesloten