Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
-
Luuk
Bericht
door Luuk » 28 mar 2005, 21:04
De eerste: Add new post? Je kan toch altijd een post toevoegen. Of bedoel je de categorie hierarchive mod (sub-forums en sub-categorieen)?
Zijn beide plaatjes trouwens wel genomen van een phpBB forum? Want de tweede komt me al helemaal niet bekend voor, en aan het "uiterlijk" te zien zou posting_body.tpl dan helemaal veranderd moeten worden.
-
tolongua
Bericht
door tolongua » 29 mar 2005, 22:16
nee dit komt niet van het phpbb forum maar van een ander forum dit is een extra raam wat opend als je een programa of zo wilt gaan posten, ik heb deze screenshots even gebruikt in de hoop dat jullie weten om welke mod het hier zou gaan, een lid van ons had hier om gevragen maar weet zelf de naam niet en ik ken het ook niet, het houdt in dat als ik een programma zou willen posten dan moet ik eerst wachten op een goed keuring van de admin voor het geplaatst wordt .
ik weet het is een heel verhaal maar weet niet hoe ik het makkelijker uit kan leggen aan jullie sorry

-
Luuk
Bericht
door Luuk » 29 mar 2005, 22:21
Het eerste zou nog wel te maken kunnen zijn n combinatie met de categorie hierarchive mod, maar het tweede lijkt me niet. Dat is wel heel afwijkend van phpBB. Het kan natuurlijk nog steeds

-
tolongua
Bericht
door tolongua » 30 mar 2005, 12:22
ik wacht wel even

degene die ons hielp met de database heeft blijkbaar niet zoveel verstand ervan als hij zei, hij heeft een nieuw forum op de database gezet en nu hebben we niets als fouten erop staan

ik moet eerst die persoon proberen te bereiken want hij weet hoe het zit en ik ben niet op de hoogte met een database dus moeten we maar even afwachten hoe het verder gaat