vraag over attach mod
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

vraag over attach mod
ik heb een moeilijke vraag, ik weet niet of het mogelijk is
maar het zou wel heel fijn zijn
als je de attach mod voor een deel instaleert is er dan geen code waardoor hij het als een atached file herkent?
want ik heb namelijk een mod geinstaleerd dat alle atached files op één pagina komen te staan
het is dus de bedoeling dat iedereen die downloads post op die pagina komen te staan
is dit mogelijk? hoe? met wat?
alvast bedankt
maar het zou wel heel fijn zijn
als je de attach mod voor een deel instaleert is er dan geen code waardoor hij het als een atached file herkent?
want ik heb namelijk een mod geinstaleerd dat alle atached files op één pagina komen te staan
het is dus de bedoeling dat iedereen die downloads post op die pagina komen te staan
is dit mogelijk? hoe? met wat?
alvast bedankt
Je kan het stuk voor viewtopic_body.tpl dan weglaten, dat zorgt ervoor dat er in een topic een attachbox getoond wordt, echter, het gebruik van de attachment list mod maakt de bijlage functie minder prettig in het gebruik, en het installeren van een downloadsectie is dan het overwegen waard.
... Maar ik modereer (nog) niet.
Je deinstalleert door de installatie omgekeerd uit te voeren, en voor de tweede zoek je naar PaFileDB op http://www.phpbbhacks.com
... Maar ik modereer (nog) niet.