Gebruikers beheer: management mod
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Gebruikers beheer: management mod
Ik zoek een mod waardoor het manegement in gebruikersbehher (in t adminpaneel) wat gebruiksvriendelijker word..
Nu moet ik namelijk steeds elke keer de hele ledenlijst ernaast houden om bij iedereen wat te veranden of ik moet via de SQL dingen doen, wat gewoon echt lang duurt..
Weet iemand misschien een mod of oplossing om bij de managemet een pulldown menu of iets dergelijks te maken met alle leden daarin verwerkt?
(en ja, ik heb al op phpbb.com phpbbhacks.com en hier gezocht maar kon niks vinden)
Normaal kun je op: zoek een gebruiker, wildcard doen, en dan zie je die pulldown , ik wil deze gewoon gelijk hebben zonder eerst op zoek gebruiker en * in te typen enzow..
Nu moet ik namelijk steeds elke keer de hele ledenlijst ernaast houden om bij iedereen wat te veranden of ik moet via de SQL dingen doen, wat gewoon echt lang duurt..
Weet iemand misschien een mod of oplossing om bij de managemet een pulldown menu of iets dergelijks te maken met alle leden daarin verwerkt?
(en ja, ik heb al op phpbb.com phpbbhacks.com en hier gezocht maar kon niks vinden)
Normaal kun je op: zoek een gebruiker, wildcard doen, en dan zie je die pulldown , ik wil deze gewoon gelijk hebben zonder eerst op zoek gebruiker en * in te typen enzow..
Acid heeft zo'n mod: http://www.phpbbhacks.com/searchresults.php?author=Acid
... Maar ik modereer (nog) niet.
dropdown menu
weet wat je bedoeld kan het niet vinden zoek het zelf ookEefjuh schreef:Ook niet dus![]()
Ik zoek gewoon iets waardoor je veel sneller in iemands porfiel kan.
Dus niet meer dat je OF zelf de naam in moet vullen of via zoek gebruiker, maar dat je gewoon gelijk bij de management een dropdown menu hebt waar alle leden in staan zodat je veel sneller overal heen kan...