Ban protect MOD??
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Ban protect MOD??
Hoi
Weet er iemand of er soms een mod is die de moderators en administrators protect tegen bans?? als bv een moderator de andere moderator niet moet dat die ook de andere niet kan bannen.
Stel voor dat een mod en admin gaat bannen, is minder leuk.
Dus bestaat er zo iets?? ik had iets gevonden van "No Ban Group" maar die werkt niet op phpBB2 Plus 1.52
Alvast bedankt
Groeten
Roland
Weet er iemand of er soms een mod is die de moderators en administrators protect tegen bans?? als bv een moderator de andere moderator niet moet dat die ook de andere niet kan bannen.
Dus bestaat er zo iets?? ik had iets gevonden van "No Ban Group" maar die werkt niet op phpBB2 Plus 1.52
Alvast bedankt
Groeten
Roland
Re: Ban protect MOD??
Volgens mij kunnen Moderators niet in het admin paneel, tenzij je zo' n mod toevoegt...Roland1 schreef:Hoi
Alvast bedankt
Groeten
Roland

Probeer eens:
Open includes/sessions.php en zoek
Verander dat in
Open includes/sessions.php en zoek
Code: Selecteer alles
$sql = "SELECT ban_ip, ban_userid, ban_email
FROM " . BANLIST_TABLE . "
WHERE ban_ip IN ('" . $user_ip_parts[1] . $user_ip_parts[2] . $user_ip_parts[3] . $user_ip_parts[4] . "', '" . $user_ip_parts[1] . $user_ip_parts[2] . $user_ip_parts[3] . "ff', '" . $user_ip_parts[1] . $user_ip_parts[2] . "ffff', '" . $user_ip_parts[1] . "ffffff')
OR ban_userid = $user_id";
if ( $user_id != ANONYMOUS )
{
$sql .= " OR ban_email LIKE '" . str_replace("\'", "''", $userdata['user_email']) . "'
OR ban_email LIKE '" . substr(str_replace("\'", "''", $userdata['user_email']), strpos(str_replace("\'", "''", $userdata['user_email']), "@")) . "'";
}
Code: Selecteer alles
$sql = "SELECT b.ban_ip, b.ban_userid, b.ban_email
FROM " . BANLIST_TABLE . " b, " . USERS_TABLE . " u
WHERE b.ban_ip IN ('" . $user_ip_parts[1] . $user_ip_parts[2] . $user_ip_parts[3] . $user_ip_parts[4] . "', '" . $user_ip_parts[1] . $user_ip_parts[2] . $user_ip_parts[3] . "ff', '" . $user_ip_parts[1] . $user_ip_parts[2] . "ffff', '" . $user_ip_parts[1] . "ffffff')
AND b.ban_userid = u.user_id
AND u.user_level < 1
OR b.ban_userid = $user_id";
if ( $user_id != ANONYMOUS )
{
$sql .= " OR b.ban_email LIKE '" . str_replace("\'", "''", $userdata['user_email']) . "'
OR b.ban_email LIKE '" . substr(str_replace("\'", "''", $userdata['user_email']), strpos(str_replace("\'", "''", $userdata['user_email']), "@")) . "'";
}
-
- Contacteer: