rabbits

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
sabje

rabbits

Bericht door sabje » 18 feb 2005, 19:00

heej ik heb rabbits geinstalleerd alleen krijg nu deze errors boven aan

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at C:\Inetpub\wwwroot\cremertie.nl\phpbb2\rabbitoshi.php:36) in C:\Inetpub\wwwroot\cremertie.nl\phpbb2\includes\page_header.php on line 478

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at C:\Inetpub\wwwroot\cremertie.nl\phpbb2\rabbitoshi.php:36) in C:\Inetpub\wwwroot\cremertie.nl\phpbb2\includes\page_header.php on line 480

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at C:\Inetpub\wwwroot\cremertie.nl\phpbb2\rabbitoshi.php:36) in C:\Inetpub\wwwroot\cremertie.nl\phpbb2\includes\page_header.php on line 481

dus ik vroege me af wat dit betekende en of er misschien een nederlandse versie ook was

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 18 feb 2005, 19:10

Er wordt in rabbitoshi.php al iets naar de browser gestuurd. Kijk daar of er geen enters voor <?php en na ?> staan?

sabje

Bericht door sabje » 18 feb 2005, 19:48

nee ik heb gekeken en er staat niks :S:S kheb op back en del gedrukt en niks veranderde

Gesloten