Avatar in Memberlist:http://www.gamepearl.nl/forum/memberlist.php
Niet alle avatars worden weergeven... Want als je op 'The Executioner' klikt, zie je dat deze member wel een avatar heeft, maar die wordt niet weergeven in de memberslist...
Greetings,
Ruben
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Maar dan krijg je ook waar voor je geld ook natuurlijk. Prachtige skins.
Anyway, verder op het topic.
Anyway, verder op het topic.

[+] Isento at DeviantArt
je vraag is al beantwoord bee 
maargoed back on topic... ik snap er niets van... opeens doet de avatar van 'The Executioner' het wel, hij mag in die tussentijd dan wel 1 bericht geplaatst hebben maar daarvoor had hij ook al gepost en toen werd z'n avatar ook niet weergeven... En de avatar van mystique doet het nog niet... :S en wat ook zo gek is, ik heb ook een gallery avatars bij de Grand Turismo en de CollinMcRae avatars geeftie een verkeerde URL... alleen in de memberslist want de avatars doen het verder wel

maargoed back on topic... ik snap er niets van... opeens doet de avatar van 'The Executioner' het wel, hij mag in die tussentijd dan wel 1 bericht geplaatst hebben maar daarvoor had hij ook al gepost en toen werd z'n avatar ook niet weergeven... En de avatar van mystique doet het nog niet... :S en wat ook zo gek is, ik heb ook een gallery avatars bij de Grand Turismo en de CollinMcRae avatars geeftie een verkeerde URL... alleen in de memberslist want de avatars doen het verder wel