Fout na verwijderen Cash mod

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
funnyman
Contacteer:

Fout na verwijderen Cash mod

Bericht door funnyman » 09 feb 2005, 22:29

Hallo,

ik zit met het volgende probleem:
Ik heb een paar maand geleden de Cash mod geinstalleerd, maar vond het maar niks dus heb alles andersom ge-de-installeerd
dus eerst alle bestanden aangepast, alle sql tags verwijderd, en allen bestanden van de cashmod verwijderd...

alles functioneerd goed op de site alleen de adminnavigatie is naar de *beep*...

dit krijg ik nu in mijn navigatie menu :?
Warning: main(./../includes/functions_cash.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/the-partycrew.com/www/site/admin/admin_cash.php on line 91

Warning: main(): Failed opening './../includes/functions_cash.php' for inclusion (include_path='.:/opt/php4/lib/php') in /home/the-partycrew.com/www/site/admin/admin_cash.php on line 91

Fatal error: Cannot instantiate non-existent class: cash_menucat in /home/the-partycrew.com/www/site/admin/admin_cash.php on line 31
iemand enig idee waar het aan kan liggen??
Laatst gewijzigd door funnyman op 09 feb 2005, 22:54, 1 keer totaal gewijzigd.
In progress: Stappen in Emmen

Bee

Bericht door Bee » 09 feb 2005, 22:51

Waarschijnlijk zijn er toch nog restjes blijven hangen bij het deinstalleren, dat zou je even goed moeten controleren...
... Maar ik modereer (nog) niet.

funnyman
Contacteer:

Bericht door funnyman » 09 feb 2005, 22:53

alles al gecheckt, maar er zitten ook geen bestanden bij die je moet aanpassen voor het admin gedeelte...

ik vroeg me eigenlijk van waaruit het navigatie menu van het adminpaneel opgebouwd wordt?

Bee

Bericht door Bee » 10 feb 2005, 07:56

funnyman schreef:alles al gecheckt, maar er zitten ook geen bestanden bij die je moet aanpassen voor het admin gedeelte...

ik vroeg me eigenlijk van waaruit het navigatie menu van het adminpaneel opgebouwd wordt?
Alle Admin_ files worden gescand op menuopties...
... Maar ik modereer (nog) niet.

funnyman
Contacteer:

Bericht door funnyman » 10 feb 2005, 13:49

thanx! heb het gevonden...had dus een admin_ bestand vergeten :roll:

Gesloten