cashmod in memberlist

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
sukkelaap

cashmod in memberlist

Bericht door sukkelaap » 22 jan 2005, 17:14

Normaal gesproken kan je via een link het meteen op een bepaald item gesorteerd krijgen bv. http://www.phpbb.nl/memberlist.php?mode ... order=desc maar hoe moet ik deze link schrijven om een bepaald value van de cashmod te sorteren?

ik heb geprobeerd:
memberlist.php?mode=money&order=desc
memberlist.php?mode=user_money&order=desc

Maar geen van beide werkt
(money was in dit geval de naam van de valuta)

mosymuis
Contacteer:

Bericht door mosymuis » 22 jan 2005, 17:31

Wordt cash al wel weergegeven in je memberlist? Zo ja, wat is het url?

sukkelaap

Bericht door sukkelaap » 22 jan 2005, 18:26

Met elke valuta kan je kiezen of die in memberlist getoond moet worden.
En je kan hem wel via dat ene knopje boven de memberlist sorteren maar ik weet niet wat de link daarvan is.

Mijn site staat nergens online. dus hier een ander voorbeeld: http://www.diablo2forum.nl/memberlist.php onderaan kan je hem wel sorteren op de valuta "Gold" Maar wat is de link erheen?

Hans Kamp

Bericht door Hans Kamp » 22 jan 2005, 18:31

Je hebt een MOD nodig, die ook memberlist.php verandert.

sukkelaap

Bericht door sukkelaap » 22 jan 2005, 18:36

die veranderd die toch met de cash mod!

Ik heb nu 2 valuta's toegevoegd en aangeklikt ook in memberlist tonen. die staan dara nu ook. Bij sorteren kan je ze ook op die twee cash dingen sorteren. alleen ik wil weten of er ook een directe link voor bestaat net als de standaard termen.

Hans Kamp

Bericht door Hans Kamp » 22 jan 2005, 18:46

Wat bedoel je met "standaard termen"?

sukkelaap

Bericht door sukkelaap » 22 jan 2005, 18:52

Volgensmij wete je helemaal niet wat mijn vraag is :wink:

Lees mijn eerste post eens goed door.
Normaal kan je namelijk direct naar de memberlist en dat er al meteen iets gesorteerd is. door de link op ene bepaalde manier te typen. Maar nu wil ik een link dat ook meteen iets gesorteerd is maar niet met die standaard termen (zoals: location, joined, posts, username enz.) maar nu met 1 van de cash mod valuta's dus ik d8; mijn ene valuta heet bv. money dus dan de link typen met op die ene plaats waar je normaal location zet nu money maar dat gaat dus niet op.

Hans Kamp

Bericht door Hans Kamp » 22 jan 2005, 19:08

Aha, ik begin het te snappen.

Ik denk dat je het volgende moet doen (maar anderen moet dat maar corigeren):

Code: Selecteer alles

#
# OPEN
#
memberlist.php
#
# FIND
#
$mode_types_text = array($lang['Sort_Joined'], $lang['Sort_Username'], $lang['Sort_Location'], $lang['Sort_Posts'], $lang['Sort_Email'],  $lang['Sort_Website'], $lang['Sort_Top_Ten']);
$mode_types = array('joindate', 'username', 'location', 'posts', 'email', 'website', 'topten');
#
# REPLACE WITH
// Points hack begin
$mode_types_text = array($lang['Sort_Joined'], $lang['Sort_Username'], $lang['Sort_Location'], $lang['Sort_Posts'], $lang['Sort_Email'],  $lang['Sort_Website'], $lang['Sort_Top_Ten'], $board_config['points_name']);
$mode_types	= array('joindate', 'username', 'location', 'posts', 'email', 'website', 'topten', 'points');
// Points hack end
#
# FIND
#
	case 'topten':
		$order_by = "user_posts $sort_order LIMIT 10";
		break;
#
# ADD AFTER
#
// Points hack begin
		case 'points':
			$order_by = "user_points $sort_order LIMIT $start," . $board_config['topics_per_page'];
			break;
// Points hack end
Het kan zijn dat je 'points' door iets moet vervangen wat werkt. Misschien weten anderen wel door wat precies.

sukkelaap

Bericht door sukkelaap » 22 jan 2005, 20:04

je uitleg klopt allemaal en dat moest je ook instaleren bij de mod. Maar nu weet ik nog steeds niet wat de derecte link erheen is. dit gaat alleen via het knopje sorteren.

sukkelaap

Bericht door sukkelaap » 23 jan 2005, 12:08

noujah eigenlijk hoef ik niet perce de link er van te weten. Als je maar via het knopje memberlist in de memberlist komt waar het gesorteerd is op Money

sukkelaap

Bericht door sukkelaap » 24 jan 2005, 14:42

jah maar die site is denk met de points mod gedaan. Ik gebruik de cash mod :s en daar heet het niet standaard points als bij de pointsmod maar kan je verschillende valuta's aanmaken met verschillende namen. De points mod kan je ook alleen uit de database halen door user_points te gebruiken. Ik moet voor elke valuta wat anders gebruiken.

mosymuis
Contacteer:

Bericht door mosymuis » 30 jan 2005, 00:59

sukkelaap schreef:jah maar die site is denk met de points mod gedaan.
Ja dat klopt, maar dan heb je ons dus een verkeerd voorbeeld gegeven.

sukkelaap schreef:Ik gebruik de cash mod :s en daar heet het niet standaard points als bij de pointsmod maar kan je verschillende valuta's aanmaken met verschillende namen. De points mod kan je ook alleen uit de database halen door user_points te gebruiken. Ik moet voor elke valuta wat anders gebruiken.
Dan heb ik toch echt het url naar je forum nodig :idea:

Gesloten