cashmod in memberlist
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

cashmod in memberlist
Normaal gesproken kan je via een link het meteen op een bepaald item gesorteerd krijgen bv. http://www.phpbb.nl/memberlist.php?mode ... order=desc maar hoe moet ik deze link schrijven om een bepaald value van de cashmod te sorteren?
ik heb geprobeerd:
memberlist.php?mode=money&order=desc
memberlist.php?mode=user_money&order=desc
Maar geen van beide werkt
(money was in dit geval de naam van de valuta)
ik heb geprobeerd:
memberlist.php?mode=money&order=desc
memberlist.php?mode=user_money&order=desc
Maar geen van beide werkt
(money was in dit geval de naam van de valuta)
Met elke valuta kan je kiezen of die in memberlist getoond moet worden.
En je kan hem wel via dat ene knopje boven de memberlist sorteren maar ik weet niet wat de link daarvan is.
Mijn site staat nergens online. dus hier een ander voorbeeld: http://www.diablo2forum.nl/memberlist.php onderaan kan je hem wel sorteren op de valuta "Gold" Maar wat is de link erheen?
En je kan hem wel via dat ene knopje boven de memberlist sorteren maar ik weet niet wat de link daarvan is.
Mijn site staat nergens online. dus hier een ander voorbeeld: http://www.diablo2forum.nl/memberlist.php onderaan kan je hem wel sorteren op de valuta "Gold" Maar wat is de link erheen?
Volgensmij wete je helemaal niet wat mijn vraag is
Lees mijn eerste post eens goed door.
Normaal kan je namelijk direct naar de memberlist en dat er al meteen iets gesorteerd is. door de link op ene bepaalde manier te typen. Maar nu wil ik een link dat ook meteen iets gesorteerd is maar niet met die standaard termen (zoals: location, joined, posts, username enz.) maar nu met 1 van de cash mod valuta's dus ik d8; mijn ene valuta heet bv. money dus dan de link typen met op die ene plaats waar je normaal location zet nu money maar dat gaat dus niet op.

Lees mijn eerste post eens goed door.
Normaal kan je namelijk direct naar de memberlist en dat er al meteen iets gesorteerd is. door de link op ene bepaalde manier te typen. Maar nu wil ik een link dat ook meteen iets gesorteerd is maar niet met die standaard termen (zoals: location, joined, posts, username enz.) maar nu met 1 van de cash mod valuta's dus ik d8; mijn ene valuta heet bv. money dus dan de link typen met op die ene plaats waar je normaal location zet nu money maar dat gaat dus niet op.
Aha, ik begin het te snappen.
Ik denk dat je het volgende moet doen (maar anderen moet dat maar corigeren):
Het kan zijn dat je 'points' door iets moet vervangen wat werkt. Misschien weten anderen wel door wat precies.
Ik denk dat je het volgende moet doen (maar anderen moet dat maar corigeren):
Code: Selecteer alles
#
# OPEN
#
memberlist.php
#
# FIND
#
$mode_types_text = array($lang['Sort_Joined'], $lang['Sort_Username'], $lang['Sort_Location'], $lang['Sort_Posts'], $lang['Sort_Email'], $lang['Sort_Website'], $lang['Sort_Top_Ten']);
$mode_types = array('joindate', 'username', 'location', 'posts', 'email', 'website', 'topten');
#
# REPLACE WITH
// Points hack begin
$mode_types_text = array($lang['Sort_Joined'], $lang['Sort_Username'], $lang['Sort_Location'], $lang['Sort_Posts'], $lang['Sort_Email'], $lang['Sort_Website'], $lang['Sort_Top_Ten'], $board_config['points_name']);
$mode_types = array('joindate', 'username', 'location', 'posts', 'email', 'website', 'topten', 'points');
// Points hack end
#
# FIND
#
case 'topten':
$order_by = "user_posts $sort_order LIMIT 10";
break;
#
# ADD AFTER
#
// Points hack begin
case 'points':
$order_by = "user_points $sort_order LIMIT $start," . $board_config['topics_per_page'];
break;
// Points hack end
jah maar die site is denk met de points mod gedaan. Ik gebruik de cash mod :s en daar heet het niet standaard points als bij de pointsmod maar kan je verschillende valuta's aanmaken met verschillende namen. De points mod kan je ook alleen uit de database halen door user_points te gebruiken. Ik moet voor elke valuta wat anders gebruiken.
Ja dat klopt, maar dan heb je ons dus een verkeerd voorbeeld gegeven.sukkelaap schreef:jah maar die site is denk met de points mod gedaan.
Dan heb ik toch echt het url naar je forum nodigsukkelaap schreef:Ik gebruik de cash mod :s en daar heet het niet standaard points als bij de pointsmod maar kan je verschillende valuta's aanmaken met verschillende namen. De points mod kan je ook alleen uit de database halen door user_points te gebruiken. Ik moet voor elke valuta wat anders gebruiken.