Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
-
LoYaL
-
Contacteer:
Bericht
door LoYaL » 26 nov 2004, 15:57
Code: Selecteer alles
Warning: main(./../blend_data/classes/blocks.php): failed to open stream: Permission denied in /data/members/free/tripod/nl/p/a/n/pandg/htdocs/phpBB2/blend_data/blend_common.php on line 95
Warning: main(): Failed opening './../blend_data/classes/blocks.php' for inclusion (include_path='.:/data/apache/php/mmp_lib') in /data/members/free/tripod/nl/p/a/n/pandg/htdocs/phpBB2/blend_data/blend_common.php on line 95
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data/members/free/tripod/nl/p/a/n/pandg/htdocs/phpBB2/blend_data/blend_common.php:95) in /data/members/free/tripod/nl/p/a/n/pandg/htdocs/phpBB2/BlendAdmin/index.php on line 155
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data/members/free/tripod/nl/p/a/n/pandg/htdocs/phpBB2/blend_data/blend_common.php:95) in /data/members/free/tripod/nl/p/a/n/pandg/htdocs/phpBB2/BlendAdmin/index.php on line 156
Wat betekent dit ik heb de Blend Portal System gedownload
-Moved bij WebSiteNet, en je mag ook wel een normale titel nemen.
-
LoYaL
-
Contacteer:
Bericht
door LoYaL » 26 nov 2004, 16:07
Sja ik heb 1 mod niet uitgevoerd en hij geeft geen errors aan
... Kan ik nu gewoon dingen zette op Blend ??

-
LoYaL
-
Contacteer:
Bericht
door LoYaL » 26 nov 2004, 16:58
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data/members/free/tripod/nl/p/a/n/pandg/htdocs/phpBB2/blocks/best_player/best_player.php:15) in /data/members/free/tripod/nl/p/a/n/pandg/htdocs/phpBB2/includes/page_header.php on line 514
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data/members/free/tripod/nl/p/a/n/pandg/htdocs/phpBB2/blocks/best_player/best_player.php:15) in /data/members/free/tripod/nl/p/a/n/pandg/htdocs/phpBB2/includes/page_header.php on line 516
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data/members/free/tripod/nl/p/a/n/pandg/htdocs/phpBB2/blocks/best_player/best_player.php:15) in /data/members/free/tripod/nl/p/a/n/pandg/htdocs/phpBB2/includes/page_header.php on line 517
KWORD ER NU ECHT HEEL GEK VAN

-
LoYaL
-
Contacteer:
Bericht
door LoYaL » 26 nov 2004, 17:13
je verandert wel de naam van mijn topic maar je helpt me verder niet ..

Dat is tog geen support man

-
Coen
Bericht
door Coen » 26 nov 2004, 17:29
En weet je waarom WebSiteNet dat (waarschijnlijk) niet doet?
Omdat jij je topic, binnen 2 uur, al 4 keer omhoog hebt geschopt!
Heb je überhaupt wel eens van de edit-knop gehoord?

-
LoYaL
-
Contacteer:
Bericht
door LoYaL » 16 jan 2005, 16:05
lol ..
ten 1ste .. ik heb dat allemaal gepost om meer te weten te komen over die Blend..
4 keer omhoog geschopt is het ni .. maar sommige andere mensen posten iets en krijgen meteen antwoord.. kan je toch wel netter oplossen d.m.v. eerst iemand te helpen die eerder is