theme/style preview?

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Carola
Contacteer:

theme/style preview?

Bericht door Carola » 07 jan 2005, 12:26

Het zou leuk zijn als er een theme preview beschikbaar is..? Zo dat de gasten/leden een screenshot met een link naar de theme kunnen zien en zo hun theme veranderen. Dus niet dat ze eerst naar het profiel moeten..Als die er wel is kan iemand mij dan de link geven? Ik had tot nu toe alleen een Duitse gevonden maar dat is niet zo fijn..

Als dit niet mogelijk is dan wil ik het zelf ook wel proberen, maar dan heb ik wel eerst de urls of iets dergelijks nodig naar de themes die beschikbaar zijn, en die weet ik niet.

Duss als iemand mij kan helpen wordt dat heel erg gewaardeerd :D

P.S: voorbeeld = Paradise.nu
uhh ja ok XD

Bee

Bericht door Bee » 07 jan 2005, 12:36

Die pagina is custom made, oftewel, gemaakt door de makers van die site, maar het is in principe heel simpel. Met de variable s in de url kan je door middel van het thema id, of de naam van de template, een andere template laten weergeven.
... Maar ik modereer (nog) niet.

Luuk

Bericht door Luuk » 07 jan 2005, 12:42

Ik dnek dat je hier wel iets mee kunt: http://www.phpbbhacks.com/download/585
Afbeelding

/Freya
Contacteer:

Bericht door /Freya » 07 jan 2005, 14:09

Ik ben trouwens de co-owner van Carola =D
bee schreef:Die pagina is custom made, oftewel, gemaakt door de makers van die site, maar het is in principe heel simpel. Met de variable s in de url kan je door middel van het thema id, of de naam van de template, een andere template laten weergeven.
Wat bedoel je eigenlijk precies met de variable s? Is dat dan zoiets als lalalala.com?s=blabla ofzo? En wat is de url dan eigenlijk precies, want ik snap er nog steeds niet zoveel van.

Bee

Bericht door Bee » 07 jan 2005, 15:22

/Freya schreef:Ik ben trouwens de co-owner van Carola =D
bee schreef:Die pagina is custom made, oftewel, gemaakt door de makers van die site, maar het is in principe heel simpel. Met de variable s in de url kan je door middel van het thema id, of de naam van de template, een andere template laten weergeven.
Wat bedoel je eigenlijk precies met de variable s? Is dat dan zoiets als lalalala.com?s=blabla ofzo? En wat is de url dan eigenlijk precies, want ik snap er nog steeds niet zoveel van.
Een voorbeeld. Ik heb een site, http://forum.avrill.nl/index.php , De standaard stijl daarvan is een aangepaste FI Plain. Stel dat ik nu subSilver weer installeer, en je wilt met een link de stijl aanpassen, dan kan dat op deze manier: http://forum.avrill.nl/index.php?s=subSilver . Indien subSilver geinstalleerd is, zie je daarna het forum in subSilver stijl.

Eminemzdogz

Bericht door Eminemzdogz » 07 jan 2005, 16:54

Je hebt niet eens een phpBB forum op die site :wink: :wink: :wink:

en dit:
http://paper-tiara.net/uaf/index.php?action=showindex

:?: beetje druk die letters :?: :wink:
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

/Freya
Contacteer:

Bericht door /Freya » 07 jan 2005, 17:58

We hebben eigenlijk wel een phpbb forum op die site, bevindt zich op http://paper-tiara.net/uaf/phpBB2 . We hebben hem nog maar juist geconvert en willen nu eerst genoeg mods enzo geinstalleerd hebben en dan deleten we het oude.

En die link van ?s=dinges werkt niet =( Ik denk omdat we eigenlijk maar 1 templatespulding hebben (subSilver dus) maar verschillende styles, dus met verschillende kleuren en een verschillend prentje vanboven.

Carola
Contacteer:

Bericht door Carola » 07 jan 2005, 18:11

'Eminemzdogz': we hebben wel een phpbb forum. Het zou niet veel zin hebben als we hier zaten te posten anders, of wel soms? Bovendien vragen we hier om een themepreview.

Bedankt voor al jullie help trouwens al :thumb: Trouwens, Luuk, over de 'Change Style on Index' hack, die werkt niet, hij is niet voor 2.0.11 bestemd denk ik :cry:
uhh ja ok XD

Leipo
Contacteer:

Bericht door Leipo » 07 jan 2005, 19:27

/Freya schreef:We hebben eigenlijk wel een phpbb forum op die site, bevindt zich op http://paper-tiara.net/uaf/phpBB2 . We hebben hem nog maar juist geconvert en willen nu eerst genoeg mods enzo geinstalleerd hebben en dan deleten we het oude.

En die link van ?s=dinges werkt niet =( Ik denk omdat we eigenlijk maar 1 templatespulding hebben (subSilver dus) maar verschillende styles, dus met verschillende kleuren en een verschillend prentje vanboven.
Nee, omdat je zelf verder nog niks gedaan hebt.
Je moet natuurlijk wel wat bestanden modden.
[+] Isento at DeviantArt

/Freya
Contacteer:

Bericht door /Freya » 07 jan 2005, 19:55

Ik ben wel niet echt een expert in php enzo dus het zou wel leuk zijn als iemand me vertelde welke bestanden ik dan zou moeten modden? En wat ik zou moeten veranderen of toevoegen of watdanook?

Bee

Bericht door Bee » 07 jan 2005, 20:07

Een mod waar niet bijstaat dat deze geschikt is voor phpBB 2.0.11 is 98% van de tijd wel geschikt voor phpBB 2.0.11

/Freya
Contacteer:

Bericht door /Freya » 11 jan 2005, 17:53

bee schreef:Een mod waar niet bijstaat dat deze geschikt is voor phpBB 2.0.11 is 98% van de tijd wel geschikt voor phpBB 2.0.11
Is mogelijk, maar Carola heeft geprobeerd die te installen en het lukte niet. Ook; we willen geen drop down menu dat heb je in het profile al, maar een echte pagina met thumbnails enzo.

Bee

Bericht door Bee » 11 jan 2005, 18:25

Ik had het al gezegd, dat is custommade, en met de variabele S.

een link wordt dan <a href="index.php&s=subSilver">Subsilver als thema</a>

Pinocchio

Bericht door Pinocchio » 12 jan 2005, 18:33

bee schreef:Ik had het al gezegd, dat is custommade, en met de variabele S.

Daar hoef je dus toch niet voor ingelogd te zijn hee?
Dit werkt met het cookie zetten neem ik aan en hoe lang
is dat cookie dan geldig of wordt er geen tijd gezet?

Bee

Bericht door Bee » 12 jan 2005, 19:15

Pinocchio schreef:
bee schreef:Ik had het al gezegd, dat is custommade, en met de variabele S.

Daar hoef je dus toch niet voor ingelogd te zijn hee?
Dit werkt met het cookie zetten neem ik aan en hoe lang
is dat cookie dan geldig of wordt er geen tijd gezet?
Nee, in principe is inloggen daarvoor niet nodig, het wordt gedaan met een sessie.

/Freya
Contacteer:

Bericht door /Freya » 13 jan 2005, 16:25

Ik heb toch al gezegd dat dat bij mij niet werkte.. En toen zei iemand anders dat ik daar eerst zelf bestanden voor moest modden?

Pinocchio

Bericht door Pinocchio » 14 jan 2005, 16:28

dat werkt inderdaad niet

Gesloten