Mensen de rechten ontnemen hun verjaardag aan te passen

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
cartoontje
Contacteer:

Mensen de rechten ontnemen hun verjaardag aan te passen

Bericht door cartoontje » 02 jan 2005, 19:57

Op ons forum zitten een paar users die het nogal leuk vinden om elke dag jarig te zijn (lees: ze veranderen elke dag hun verjaardagsdatum om zo elke dag als jarige op het forum te staan).

Dit vinden wij van de crew zeer rottig. Is er misschien een hack die er voor zorgt dat wij (net als met onderschrift en PM) kunnen aangeven dat een bepaalde user zijn verjaardagsdatum niet mag veranderen?

Alvast bedankt! :)

ElbertF
Contacteer:

Bericht door ElbertF » 02 jan 2005, 20:01

:idea: Je kan het stukje van de mod in profile_add_body.tpl in de switch van Visual Confirmation zetten (die is ook alleen zichtbaar bij registratie, mits je hem aan hebt staan natuurlijk!!):

Code: Selecteer alles

<!-- BEGIN switch_confirm -->
	<tr>
		<td> ... </td>
	</tr>
<!-- END switch_confirm -->

cartoontje
Contacteer:

Bericht door cartoontje » 02 jan 2005, 20:03

Ja, maar soms maken mensen dan fouten e.d. en dan moeten de admins er weer aan te pas komen. Er zijn ook mensen die eerst een valse datum opgeven en later de goede.

Leuke optie, maar niet echt wat ik zoek. Toch bedankt!

cartoontje
Contacteer:

Bericht door cartoontje » 03 jan 2005, 22:47

Weet iemand een mod hiervoor? Helaas is mijn PHP kennis verre van goed, waardoor ik het niet zelf kan maken. En ik denk dat veel mensen hier baat bij zullen hebben.

Sander123
Contacteer:

Re: Mensen de rechten ontnemen hun verjaardag aan te passen

Bericht door Sander123 » 04 jan 2005, 00:07

cartoontje schreef:Op ons forum zitten een paar users die het nogal leuk vinden om elke dag jarig te zijn (lees: ze veranderen elke dag hun verjaardagsdatum om zo elke dag als jarige op het forum te staan).

Dit vinden wij van de crew zeer rottig. Is er misschien een hack die er voor zorgt dat wij (net als met onderschrift en PM) kunnen aangeven dat een bepaalde user zijn verjaardagsdatum niet mag veranderen?

Alvast bedankt! :)
zeg cartoontje, ik ben niet elke dag jarig.. ik was ge-deactiveerd weet je nog :P :twisted: dus ik kan niks veranderen aan die datum, sterker nog ik heb het niet gedaan..

edit: kan mr-ski dat niet regelen dan? Dat moet toch niet zo moeilijk zijn?.. hij is er zo goed in. Anders wil ik je wel helpen, als ik tijd heb.. Ik ben ook met wat andere sites bezig :) Nu snap ik ook waarom je hem zelf niet hebt gescript :P :wink: Ik hoor het wel :)
Wordt ook lid op mijn forum!! Ik zou het erg leuk vinden..

cartoontje
Contacteer:

Bericht door cartoontje » 06 jan 2005, 18:23

Maar er waren ook andere users! ;)

Helaas mag ik aannemen dat niemand zo'n hack kent? Jammer dan...

Gesloten