Website blokker mod gezocht
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Website blokker mod gezocht
Hallo,
Op ons forum hebben wij de regel dat er geen andere websites geplaatst mogen worden.
Dit doen leden echter wel.
Via woordcensuur heb ik al geprobeerd om het te veranderen, dat t dan ons forum word als er een url geplaatst word, maar zodra mensen erop klikken gaan ze alsnog door naar die website??
Is er een mod voor die urls blokkeerd??
Op ons forum hebben wij de regel dat er geen andere websites geplaatst mogen worden.
Dit doen leden echter wel.
Via woordcensuur heb ik al geprobeerd om het te veranderen, dat t dan ons forum word als er een url geplaatst word, maar zodra mensen erop klikken gaan ze alsnog door naar die website??
Is er een mod voor die urls blokkeerd??
Ik denk dat het zou helpen als je de [url] BBCode uitschakeld (in combinatie met de woordcencuur).
Haal deze regels weg in teplates/subSilver/posting_body.tpl om de [url] knop uit het zicht te verwijderen:
En verander in templates/subSilver/bbcode.tpl deze regel om handmatig ingetypte BBCode ongeldig te maken:
In:
Haal deze regels weg in teplates/subSilver/posting_body.tpl om de [url] knop uit het zicht te verwijderen:
Code: Selecteer alles
<td><span class="genmed">
<input type="button" class="button" accesskey="w" name="addbbcode16" value="URL" style="text-decoration: underline; width: 40px" onClick="bbstyle(16)" onMouseOver="helpline('w')" />
</span></td>
<!-- BEGIN url --><a href="{URL}" target="_blank" class="postlink">{DESCRIPTION}</a><!-- END url -->
<!-- BEGIN url -->{DESCRIPTION}<!-- END url -->