Categories hierarchy: Hoe werkt dit!!
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Categories hierarchy: Hoe werkt dit!!
Okees, ik heb reeds op dit forum zitten neuzen maar ik snap er echt 0,0 van. Is er ergens iemand die een duidelijke instal guide heeft o.i.d. of mij kan vertellen hoe het nou precies geinstalled moet worden?
Je moet het bestand "MOD-categories_hierarchy-210.txt" handmatig doorwerken (er wordt aangeven dat je hier 2 uur mee bezig bent).
Informatie over het installeren van mods vindt je hier. Als je hier geen ervaring mee hebt raadt ik je af meteen zo'n grote mod te installeren (veel groter dan deze worden ze ook niet).
Informatie over het installeren van mods vindt je hier. Als je hier geen ervaring mee hebt raadt ik je af meteen zo'n grote mod te installeren (veel groter dan deze worden ze ook niet).
Dat is de premodded versie, die hoeft je niet te installeren. Gewoon alle bestanden naar je rootmap kopieëren, alles overschrijven en uploaden. Maar als je zoals je zei al mods geïnstalleerd hebt, is deze optie een sterke afrader, omdat die dan waarschijnlijk niet meer zullen werken (en zelfs errors zullen veroorzaken).