Ik heb alles gedaan wat er in het installatie bestand stond, heb de mysql toegevoegd en veranderd en nu zit ik met 2 hele grote errors die ik maar niet kan oplossen.
Ik hoop dat jullie me hierbij kunnen helpen....
De eerste error is de volgende:
In mijn beheerders paneel is er nu een deel bijgekomen van de Cash mod, 2 nieuwe url's zijn toegevoeg namelijk Cash Admin en Cash Help. Nu vertonen ze alle 2 dezelfde error en deze is:
Lijn 28 - 40Fatal error: Cannot instantiate non-existent class: cash_menucat in /home/chatterke/public_html/forum/admin/admin_cash.php on line 31
Code: Selecteer alles
global $lang;
$i = 0;
$j = 0;
$menu[$i] = new cash_menucat($lang['Cmcat_main']);
$menu[$i]->additem(new cash_menuitem($j, 'Cash_Configuration', 'cash_config', $lang['Cmenu_cash_config']));
$menu[$i]->additem(new cash_menuitem($j, 'Cash_Currencies', 'cash_currencies', $lang['Cmenu_cash_currencies']));
$menu[$i]->additem(new cash_menuitem($j, 'Cash_Forums', 'cash_forums', $lang['Cmenu_cash_forums']));
$menu[$i]->additem(new cash_menuitem($j, 'Cash_Settings', 'cash_settings', $lang['Cmenu_cash_settings']));
$i++;
$menu[$i] = new cash_menucat($lang['Cmcat_addons']);
$menu[$i]->additem(new cash_menuitem($j, 'Cash_Events', 'cash_events', $lang['Cmenu_cash_events']));
$menu[$i]->additem(new cash_menuitem($j, 'Cash_Reset', 'cash_reset', $lang['Cmenu_cash_reset']));
$i++;
$menu[$i] = new cash_menucat($lang['Cmcat_main']);
Dan de tweede error die ik maar niet krijg opgelost is de volgende:
Als ze iemand zijn profiel willen bekijken krijgen ze de volgende error:
Fatal error: Call to a member function on a non-object in /home/chatterke/public_html/forum/includes/usercp_viewprofile.php on line 240
Op lijn 240 staat:
$cm_viewprofile->post_vars($template,$profiledata,$userdata);
De lijn die erachter komt, daar staat het volgende:
$cm_viewprofile->post_vars($template,$profiledata,$userdata);
$template->pparse('body');
Dit zijn de lijnen 240 en 241
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met dit probleem.
Bedankt op voorhand voor de reacties.