Bij het kiezen van Administratiepaneel krijg ik de volgende melding:
Fatal error: Call to undefined function: pafiledb_config() in /data/members/paid/h/a/hannieschaftscouting.nl/htdocs/www/phpbb/admin/index.php on line 55
Oorzaak: ik heb waarschijnlijk zitten knoeien bij het uitvoeren van een update van pafiledb van versie 0.0.8 naar 0.0.9d (ik wilde updaten in de hoop hele groepen gebruikers permissies te kunnen geven voor het uploaden van documenten).
- Ik heb de pafiledb files geupload
- Chmod uitgevoerd
- Directory pafiledb/cache/ gecleared
- De pafiledb_installer.php uitgevoerd (ik kreeg hier echter geen goed- of foutmelding op)
Wel zag ik dat het Administratiepaneel het niet meer deed (zie bovenstaande Fatal error).
Toen ik zag dat er dababase files ontbraken heb ik update_008_009d.sql uitgevoerd.
Deze ging goed tot regel:
DROP cat_lxid
Ik kreeg melding:
You have an error in your SQL syntax. Check the manual that corresponds to your ADD cat_allow
In navolging van het probleem van Desert Spider, en de tip van Luuk en Lady Bug, op dit forum
(zie: http://www.phpbb.nl/viewtopic.php?t=908 ... t=pafiledb)
probeer ik de pafiledb_installer vanuit de phpbb root.
Dit geeft het volgende resultaat:
Fatal error: Call to undefined function: session_pagestart() in /data/members/paid/h/a/hannieschaftscouting.nl/htdocs/www/phpbb/pafiledb_installer.php on line 11
Wie kan mij helpen mijn Administratiepaneel terug te krijgen?
(dan kan ik ook weer backuppen & restoren).
Administratiepaneel niet meer bereikbaar na update pafiledb
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
Re: Administratiepaneel niet meer bereikbaar na update pafil
Hij mist een functie, wat betekent dat je de mod/upgrade waarschijnlijk niet goed hebt uitgevoerd.Bert van Rest schreef:Fatal error: Call to undefined function: pafiledb_config() in /data/members/paid/h/a/hannieschaftscouting.nl/htdocs/www/phpbb/admin/index.php on line 55
Als de error aangeeft dat er iets mis is met ADD terwijl je een DROP query uitvoert betekent dat dat je waarschijnlijk een combinatie probeert uit te voeren van verschillende query's.Bert van Rest schreef:Deze ging goed tot regel:
DROP cat_lxid
Ik kreeg melding:
You have an error in your SQL syntax. Check the manual that corresponds to your ADD cat_allow
Dat kan je ook in phpMyAdmin, beter zelfs.Bert van Rest schreef:(dan kan ik ook weer backuppen & restoren).