files uploaden/downloaden (content management)

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Radiosmurf
Contacteer:

files uploaden/downloaden (content management)

Bericht door Radiosmurf » 15 okt 2004, 23:22

Hallo allemaal,

Zoekende en tot nu toe zonder positief resultaat....
Ik zoek een MOD/ plugin waarmee ik (en een groep gebruikers) files kan uploaden en downloaden. Nu heb ik al even gespeelt met pafiledb 0.0.9d, maar deze heeft 1 probleem voor mij; dus voldoet helaas niet.

Wat ik graag wil is een map op de webserver zetten met drivers/ software voor de diverse hardware, gesorteerd per map. (zoals je het ook in je windows verkenner structureerd). Nu is het probleem bij pafiledb dat, wanneer iemand een bestand upload, de bestanden een automatisch gegenereerde bestandsnaam krijgen welke totaal niet te herleiden zijn. (vb. 324655742572456425654.exe) Nu zit de mogelijkheid in pafiledb dat je via ftp bestanden kan uploaden, maar dan moet je het path/structuur op de server wel kennen als je de bestanden op het forum via pafiledb zichtbaar wil maken, anders kun je er weinig mee.... maar dat is niet te doen als ik meerdere gebruikers hiermee wil laten werken.

Simpel gezegt vraag ik niet meer dan een MOD die:
- bestanden kan uploaden/ downloaden
- meerdere gebruikers aankan (autorisatie dmv. het forum) en individueel aan te passen rechten
- en het belangrijkste: dat de bestandsnaam gelijk blijft nadat je het bestand geupload hebt.

Wie o wie kan me hier bij helpen....
Alvast bedankt!

Groet,
Radiosmurf

mosymuis
Contacteer:

Bericht door mosymuis » 16 okt 2004, 01:21

De attachment mod doet veel van wat je vraagt, maar is niet gebaseerd op een aparte download/upload pagina maar is bedoeld voor het bijsluiten van bestanden bij posts.
http://www.google.com/search?q=attachment+mod

Als dit ook niet is wat je zoekt blijft er bar weinig keus over en zal je waarschijnlijk zelf aan de slag moeten.

Radiosmurf
Contacteer:

Bericht door Radiosmurf » 17 okt 2004, 12:44

De attachment mod kende ik ook al, helaas, dit is ook niet wat ik zoek.
Ik blijf verder zoeken..... mocht iemand toch nog iets tegen komen, wat in de richting komt, dan hoor ik het graag... wie weet kan ik er iets mee :)

Gesloten