Problemen met EZportal

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
kiki pixie

Problemen met EZportal

Bericht door kiki pixie » 02 okt 2004, 22:22

Hoi, ik heb een ezportal geinstaleerd (athans dat was de bedoeling)

Ten eerste vraag ik me af waar ik die mappen moet neerzetten, ik heb ze nu gewoon bij de andere mappen (zoals templates) in de account gezet.

Ten tweede ik weet niet hoe ik op de link moet komen van de portal, behalve bij de link in 1 van die mappen (die portal.php wordt genoemd) maar daar krijg ik:

Warning: main(): Unable to access ./extension.inc in /usr/local/psa/home/vhosts/members.webdeveloping.nl/web_users/kiek/b_kiek/phpBB2/ezPortal Install/phpbb_root/portal.php on line 54

Wat moet ik doen....

(ik weet niet veel van php)

Coen

Bericht door Coen » 03 okt 2004, 15:43

volgens mij staat dit allemaal in de eventuele install.txt en anders zit er toch wel een readme bij? :bier:

sukkelaap

Bericht door sukkelaap » 03 okt 2004, 16:22

je moet alle bestanden zegmaar vanaf je root uploaden.

Het bestand portal.php moet dus bij de mappen templates, includes en admin staan enzo. Dus niet een map als het goed is.

Je kan linken naar http://www.jouwsite.nl/protal.php er staan in de install 3 mogelijkheden die je kan gebruiken om portal.php eerst op te starten i.p.v. index.php

Als je nog vragen hebt hoor ik het vast wel

kiki pixie

Bericht door kiki pixie » 05 okt 2004, 19:02

Okeej tnx ^^ zodra ik mun huiswerk af heb ga ik het opnieuw doen...

Ik ben echt stom, ik heb perongeluk het hele forum gedelete (naja op de account, niet op de harde schijf -_-') gelukkig stond er nog nix.

Gesloten