Mod: een Cu2 pagina op iedereen zijn profiel

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
hardknox
Contacteer:

Mod: een Cu2 pagina op iedereen zijn profiel

Bericht door hardknox » 27 aug 2004, 12:18

Ik wou graag een soort van Cu2 pagina hebben op iedereen zijn profiel. Die elke gebruiker dan kan aanpassen vanuit zijn profielbeheer. iemand enig idee hoe je dit moet maken of misschien iemand die dit wil maken of zelf iemand die hem al heeft
Afbeelding Webmaster Ittersum.com Afbeelding

Leipo
Contacteer:

Bericht door Leipo » 27 aug 2004, 16:10

Add field mod op http://www.phpbbhacks.com downloaden en begin maar met het maken van velden.
As easy as that, verder is er nog de PCP mod die wat extra dingen geeft maar ik zou toch voor de Add field mod gaan.

Edit: http://www.phpbb.nl/viewtopic.php?t=11930 kan je misschien ook heel goed verder helpen.
[+] Isento at DeviantArt

mosymuis
Contacteer:

Bericht door mosymuis » 27 aug 2004, 17:02

Je bedoelt een profiel als deze? Dat bereik je inderdaad met een nieuw profiel veld.

hardknox
Contacteer:

Bericht door hardknox » 27 aug 2004, 17:14

mosymuis schreef:Je bedoelt een profiel als deze? Dat bereik je inderdaad met een nieuw profiel veld.
wow das pas een gaaf profiel, ik bedoelde eigenlijk alleen het vertel wat over jezelf gedeelte. zodat mensen met html een eigen pagina kunnen paginan et zoals je dat doet op cu2. maar bedankt voor jullie reactie. weet iemand hoe dat vertel wat over jezelf gedeelte werkt?

sukkelaap

Bericht door sukkelaap » 27 aug 2004, 17:27

html moet je mee oppassen mensen kunnen de vreemste dingen naar voren halen.

En als je dat vertel over jezelf wilt maken moet je die stndaard extra veld mod instaleren en dan open je templates/jouwtemplate/profile_add_body.tpl en daar moest je ergens een hokje invullen met:

Code: Selecteer alles

<input type="*" name"*">
Waarschijnlijk.
Verander dit in:

<textarea></textarea>
Letop als bij input dingen stonden zoals:

name="*"
Moet je dat zo ook in dit nieuwe vak doen:

<textarea name="*"></textarea>
Alleen type="*" hoef je daar niet heen te verplaatsen.

Kijk maar of je eruit komt. dit zorgt ervoor dat er gewoon niet zo'n klein invulvakje komt maar zo'n grote typ box.
voor mosymuis schreef:Effuh voor die ene vette site.
Niet alleen dat profiel vind ik mooi ik vind die hele site vet. Ik zou wel een curser van de admin willen, mag dat mosymuis? Jouw site is zo vet? Mag ik vragen hoe je dat maakt met die avatar en de rank ik maak het niet na hoor maar ben wel benieuwd hoe je zoiets flikt.

hardknox
Contacteer:

Bericht door hardknox » 27 aug 2004, 17:44

zekers een vette site en bedankt voor je reactie ik ga het morgen proberen :D :D

ennuh over html hoef ik niet bang te zijn want ik heb niet echt "slimme" gebruikers op dat gebied.

sukkelaap

Bericht door sukkelaap » 27 aug 2004, 17:48

jah ok. Ik weet nie of je in die tekstvakken dan html kan gebruiken.

mosymuis
Contacteer:

Bericht door mosymuis » 27 aug 2004, 21:39

Binnen textarea's kan je in principe gewoon HTML laten invoeren, als deze binnen je PHP bestanden niet door functies als strip_tags() of htmlspecialchars() gehaald worden. Toch moet ik het je afraden, er zijn er altijd bij die op een gegeven moment wel gaan uitproberen wat er allemaal mogelijk is met scripts en dergelijke.

BBcode kan je wel toestaan, dit is veilig en maakt het ook mogelijk zaken als plaatjes in te voegen, zoals in mijn forum.

hardknox
Contacteer:

Bericht door hardknox » 28 aug 2004, 11:00

mosymuis schreef:Binnen textarea's kan je in principe gewoon HTML laten invoeren, als deze binnen je PHP bestanden niet door functies als strip_tags() of htmlspecialchars() gehaald worden. Toch moet ik het je afraden, er zijn er altijd bij die op een gegeven moment wel gaan uitproberen wat er allemaal mogelijk is met scripts en dergelijke.

BBcode kan je wel toestaan, dit is veilig en maakt het ook mogelijk zaken als plaatjes in te voegen, zoals in mijn forum.
jongens ik heb het voor elkaar. allemaal bedankt. ik heb idd niet gekozen voor html, maar voor bbcode. iedereen snapt dat en je kan ook je smilies gebruiken. ik heb er namelijk vrij veel. http://www.ittersum.com/db/smilies_list.php

:D :D :D :D :D

Hessels

Bericht door Hessels » 29 aug 2004, 15:52

hardknox schreef:zekers een vette site en bedankt voor je reactie ik ga het morgen proberen :D :D

ennuh over html hoef ik niet bang te zijn want ik heb niet echt "slimme" gebruikers op dat gebied.
geen slimme leden die over HTML beschikken? Brandje toch...

Gesloten