Can't find record in 'phpbb_sessions' [1032]

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
PSPfreaky
Berichten: 74
Lid geworden op: 10 sep 2008, 17:07
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Can't find record in 'phpbb_sessions' [1032]

Bericht door PSPfreaky » 21 aug 2016, 13:12

  • Adres van je forum: http://planetcoasterclub.nl/community/
    Event. modificaties op je forum: Automod, SEO Mod
    Wanneer ontstond het probleem? Na het aanpassen van een bbcode.
    phpBB versie: 3.0.14


    Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? bbcode veranderd, voor de rest niks.
    Wat is het probleem?
Ik heb een video bbcode veranderd en vervolgens kreeg ik de onderstaande melding:
General Error
SQL ERROR [ mysqli ]

Can't find record in 'phpbb_sessions' [1032]

An sql error occurred while fetching this page. Please contact an administrator if this problem persists.
Ik kan op geen enkele pagina meer komen, tenzij ik mijn cookies verwijder. Ook kom ik niet meer in het beheerderspaneel. Hij vraagt om mijn wachtwoord, vervolgens krijg ik de melding dat ik word doorgestuurd en in plaats van het beheerderspaneel moet ik opnieuw mijn wachtwoord invoeren.

Mijn hosting had vanochtend een storing, maar aangezien ik als bezoeker de website normaal kan bezoeken, verwacht ik niet dat het hieraan ligt.

Edit: Alleen ik heb last van het probleem, andere leden kunnen gewoon berichten plaatsen.

Gebruikersavatar
El torro
Berichten: 4165
Lid geworden op: 02 sep 2014, 21:28
Locatie: In het zonnige zuiden
Contacteer:

Re: Can't find record in 'phpbb_sessions' [1032]

Bericht door El torro » 21 aug 2016, 13:22

Kijk eens op de beheerpagina van je hosting pakket of je de tabel "phpbb_sessions" kan repareren.
Vermoedelijk is die beschadigt geraakt door de storing bij je host.
Via MyPhpAdmin kan het normaal ook.

Gesloten